وحید امیری: نمی توانم هیچ گونه پیش بینی از نتیجه شهرآورد داشته باشم

وحید امیری: نمی توانم هیچ گونه پیش بینی از نتیجه شهرآورد داشته باشم

مهاجم پرسپولیس نیز در جمع خبرنگاران گفت: این اولین شهرآوردی است که آن را تجربه می کنم، زیرا در شهرآورد رفت دچار مصدومیت بودم و نتوانستم هم تیمی هایم را همراهی کنم.
گزارش سایت پیروزی دیلی، وحید امیری با بیان اینکه بازی سختی برابر استقلال پیش روی داریم، اظهار داشت: امیدوار هستم با پیروزی در این دیدار دل هوادارانی که در این مدت تیم را تنها نگذاشتند، شاد کرده و بقیه مسیر تا قهرمانی در لیگ را نیز طی کنیم. 
وی با بیان اینکه نقش حامیان مالی باشگاه ها برای تقویت تیم ها بسیار مهم است، گفت: نمی توانم هیچ گونه پیش بینی از نتیجه شهرآورد داشته باشم. 
امیری با ابراز امیدواری برای برتری سرخپوشان در دیدار شهرآورد گفت: شهرآورد همواره حساس بوده و همه این دیدار را دیداری خاص می دانند؛ هر تیمی بیشتر تلاش کند، می تواند برنده باشد و امیدوار هستم برنده شهرآورد هشتاد و چهارم باشیم. هشتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت روز یکشنبه 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

دربی 84

وحید امیری

سجاد :
۲۰ بهمن ۹۵
به امید برد تیممون 3برصفر طارمی امیری وانشالله سروش گلهای پرسپولیس میزنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی