وزیر ورزش: انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم

وزیر ورزش: انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سخنرانی اخیر ترامپ گفت: این نخستین‌بار است که غرب حرکتی را علیه ایران آغاز می‌کند و دنیا مقابل او می‌ایستد که این دستاورد برجام است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مسعود سلطانی‌فر امروز (پنج‌شنبه) در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: به غیر از دو، سه کشور عربی کوچک، تمام کشورهای اروپایی در حمایت از ایران و برجام ایستادند و از مواضع به حق و قانونی ایران دفاع کردند. به کار بردن لفظ خلیج "ع.ر.ب.ی" توسط ترامپ باعث شد هر ایرانی در دنیا متعرض رئیس جمهور آمریکا شود به طوری که وحدت و همدلی بین تمام جناح‌های سیاسی مثل دوران جنگ علیه تهاجم خارجی در کشور به وجود آمد.


سلطانی‌فر در ادامه گفت: در سفر قبل که در دهه فجر بود بازدیدهایی از مجموعه ورزشی مریانج شد و تصمیم گرفتیم یکی از جلسات فدراسیون‌ها در این مجموعه برگزار شود و چگونگی استفاده از این فضا برای برگزاری اردوها و مسابقات را خواهیم داشت. با وجود امکانات خوب در ملایر و نهاوند، سیاست انتقال فعالیت‌های ورزشی از مرکز به استان‌ها را دنبال می‌کنیم تا تمام امکانات موجود مورد استفاده قرار گیرد.


وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: امروز در کشور برای این که از ابزاری استفاده کرده و به ملت شادی و شعف دهیم و اوقات فراغتشان را پر کنیم، هیچ چیزی مثل ورزش و ارزان‌تر از آن نیست. کل هزینه‌هایی که در بخش ورزش می‌شود، یک چندم اعتبارات بخش‌های دیگر است اما در ایجاد وحدت ملی و غرور ملی تأثیر دوچندان دارد. ممکن است انتقاد شود که وزارت ورزش در چهار سال گذشته آن طور که باید و شاید از جوانان پشتیبانی نکرده اما آمار حکایت می‌کند که واقعیت‌ها با این تصور متفاوت است.


وی ادامه داد: در بخش وام ازدواج ۲۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ در کل کشور پرداخت شده بود اما در سال ۹۵ به ۹۸۰۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد.


وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر این که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش جوانان کشور در سال ۹۶ است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ خانه جوان فعالی نداشتیم که در پایان سال ۹۵ به ۴۲ خانه فعال رسید.

سلطانی فر

وزیر ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی