وضعیت مدیریتی آبی های خوزستان نامشخص است

وضعیت مدیریتی آبی های خوزستان نامشخص است

دو هافبک‌ تیم استقلال خوزستان که از هفته ششم لیگ به دلیل درگیری در رختکن با محرومیت مواجه شدند همچنان از حضور در تمرینات آبی پوشان محروم هستند.
به گزارش پیروزی دیلی، با وجود گذشت سه هفته از دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان همچنان وضعیت طالب ریکانی و حکیم نصاری مشخص نشده و این دو بازیکن از تمرینات تیم‌ شان غایب هستند. 

 این 2 بازیکن خوزستانی پس از بازی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در رختکن با یکی از اعضای کادر فنی تیم درگیر شدند که این امر موجب محرومیت آنها از حضور در تمرینات شد در حالی که عبدالله ویسی در ابتدای فصل توجه ویژه ای به این دو بازیکن داشت. 

با وجود برگزاری جلسه انتخاب مدیر عامل این باشگاه در چند روز گذشته اما هنوز وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مشخص نیست و به همین علت تصمیم قطعی در خصوص مدت محرومیت طالب ریکانی و حکیم نصاری اتخاذ نشده است.

 به گفته سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان این دو بازیکن از جانب سرمربی تیم کنار گذاشته شدند و هنوز رضایت عبدالله ویسی را جلب نکرده اند.

 وی با بیان این که ریکانی و نصاری در بازی با پرسپولیس حضور نخواهند داشت افزود: ویسی در حال حاضر به این 2 بازیکن خاطی نیاز ندارد و آن ها را در اختیار باشگاه قرار داده است تا در خصوص آن ها تصمیم گیری شود. 

پیری ادامه داد: پس از واگذاری تیم به بخش خصوصی قطعا جلسه انضباطی در خصوص این دو بازیکن برگزار خواهد شد و تکلیف حضور این دو بازیکن در تیم روشن می شود.

 به احتمال زیاد تا هفته آینده وضعیت باشگاه و این دو بازیکن مشخص می شود. تیم استقلال خوزستان که در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد روز پنجشنبه 20 مهرماه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران است.

استقلال خوزستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی