وعده جالب شهاب کرمی برابر نفت

وعده جالب شهاب کرمی برابر نفت

شهاب کرمی از شرایط خوب پرسپولیس برای صعود با پیروزی مقابل الوحده صحبت کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، هافبک تازه وارد پرسپولیس در خصوص جدال با الوحده گفت: خدا را شکر روز به روز با تیم هماهنگ تر می شوم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم و در همین روند پیروزی قرار گیریم.


شهاب کرمی در خصوص برخورد فیزیکی اش با اسماعیل مطر در دقایق پایانی گفت: آنها صاحب موقعیت خوبی در ضدحمله شده بودند و چاره ای جز خطا روی این بازیکن نداشتم تا انسجام دفاعی مان برقرار شود. 


هافبک شماره 66 سرخپوشان در ادامه در خصوص این پیروزی گفت: ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و اصلا تصور این شرایط سخت را نمی کردیم. خوشحالیم که در ادامه توانستیم به نتیجه برسیم و امیدوارم این نتیجه در بازی های آینده نیز برای ما همراه باشد. 


شهاب کرمی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که در ترکیب پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم خیلی زود با دیگر بازیکنان هماهنگ شوم و از همه کسانی که از ما حمایت می کنند تشکر می کنم. مطمئن هستم با این برد بیشتر راه صعود برای ما هموار خواهد شد. 


هافبک دفاعی پرسپولیس که با توجه به محرومیت کمال شانس بازی با نفت تهران را داراست در این خصوص گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در این بازی اگر فرصت یافتم عملکرد خوبی داشته باشم. شهاب کرمی واقعی را در اولین بازی فیکسم خواهید دید.

شهاب کرمی

پرسپولیس

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی