وقتی تیم بی حماسه در دربی ها به بازیکن تیم عربستانی پناه می برد

وقتی تیم بی حماسه در دربی ها به بازیکن تیم عربستانی پناه می برد

نام خربین را حک نکنند چه بکنند؟

نام خربین را روی صورت حک کرده اند، خب چه کنند. تیمی که در قبال برد شش تایی و دو برد چهارتایی، برد ده دقیقه ده نفره سه گل و نه نفره نباختن پرسپولیس در تاریخ دربی‌ها هیچ حماسه‌ای جز دوپینگ دسته جمعی در دربی 73 و داوری‌های فاجعه بار قبل و حتی بعد از انقلاب ندارد و در حالی که دربی 72با دو گل هادی نوروزی با تساوی خاتمه یافته به چهار جعلی و هشت تخیلی پناه می‌برد اگر نماد جعلی نداشته باشد چه کند؟


نام خربین را روی صورت حک نکنند چه کنند؟ آنها در قبال اسطوره‌های سرخ که آقای گلی جهان، بازی در بایرن مونیخ و تیم های بوندس لیگا، یازده سال حضور مستمر در بوندس لیگا، رکورد تعداد بازی در چمپیونز لیگ، چهار مرد سال آسیا، بیشترین کاپیتانی و حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و قرار گرفتن نام حداقل هشت نفر از اسطوره‌هایمان در جمع ده مرد برتر تعداد بازی ملی و یک دنیا افتخار و رکورد جهانی و دست نیافتنی دیگر واقعا چه دارند؟


استقلال تیمی است که از فرط نداشتن ستاره پرافتخار فرهاد مجیدی با کمتر از سی و پنج بازی ملی و بدون سابقه بازی در جام جهانی و یا فیکس بودن در جام ملت‌ها و البته برخورداری از فقط سه گل (نه چهار گل) در دربی‌ها شده اسطوره شان. استقلال البته بنا به اعتراف مکتوب و مستند قلیچ‌خانی کاپیتان شان در سالهای 48و 49 در حالی دربی را برده که داور مسابقه با پیشنهاد کاپیتان‌شان و دستور تیمسار خسروانی انتخاب می‌شده و امروز می‌بالد که در دربی ها چهار برد بیشتر داشته. استقلال البته در دربی‌ها جز دوپینگ دسته جمعی و محرز در دربی 73حماسه های دیگر هم دارد مثل چهار برد به لطف ناداوری های فاجعه بار و احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که سه بارش قبل از انقلاب بوده و یک بارش بعد از انقلاب.


استقلال که در ادوار لیگ به رغم بهره مندی از الطاف خاصه ناداورها به تاج و استقلال کمتر از پرسپولیس در لیگ قهرمان شده می‌گویند دو باری هم قهرمان اسیا شده. بله آنها دوبار قهرمان اسیا شده اند اما چگونه. بار اول در دهه پنجاه وقتی فوتبال ایران چند باری در یک تورنمنت معتبر آن سالها به جام نرسید به پرسپولیس که حقش بود نماینده ایران در اسیا باشد گفتند به آن تورنمنت برود تا برای فوتبال ایران آبروداری کند و تاج شان را فرستادند به لیگ آسیا و برایش میزبانی هم گرفتند تا با غلبه بر نمایندگان تیم‌های درجه سه و چهار آسیا مثل نمایندگان لبنان و اندونزی و مالزی و در فینال هم اسراییل در جامی که در ایران و با حضور پنج تیم نامعتبر برگزار می شد اول شد و قهرمان آسیا. دوم بار هم در سالی که پرسپولیس با غلبه بر الهلال و حریفان اماراتی و قطری و بحرینی قهرمان جام در جام آسیا شد با عبور از تیم‌هایی از تایلند، قطر، مالزی و چین قهرمان آسیا شدند و به اتفاق سلتیک تنها تیم دنیا هستند که دو ستاره من درآوردی در ازای دو قهرمانی این‌گونه نه تنها روی پیراهن که لوگو ثبت می کنند و سازمان لیگ‌مان هم که در تمامی این سالها از همین لوگوی پرسپولیس که اخیرا ثبت شده استفاده می کند و می‌گوید ستاره‌های لوگوی استقلال در ثبت شرکت ها ثبت شده و لوگوی شما در ثبت ستاره‌دار نیست و این وسط یکی هم پیدا نمی شود بگوید پس به چه حقی در تمامی این سالها از لوگوی ثبت نشده پرسپولیس استفاده می‌کردید؟


بله،بله. هواداران تیم بی حماسه در دربی‌ها می‌توانند عکس خربین را روی صورت بزنند چون چنین نکنند چه کنند. عکس کدام مرد سال اسیا و کدام مرد پرافتخار بین المللی،کدام لژیونر پرافتخار و کدام مرد اسطوره‌ای در دربی ها را درج کنند؟ فرهاد مجیدی که دار و ندارش در دربی‌ها سه گل بوده و لاغیر؟ بله. می توانند دو بار چهار گل بخورند و با خودفریبی محض و فاکتور گرفتن از دربی 72بگویند چهار دربی پشت سر هم پیروز شدیم و یا خواب ببینند که یک بار با هشت گل در دربی پیروز شده اند. عجب پدیده‌هایی. واقعا با این تیم بی حماسه در دربی ها چه باید کرد؟!(ح-ق)

دربی 85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی