حواشی پرسپولیس و ذوب آهن; تقدیر باشکوه از کاپیتان پرسپولیس/ پیروانی آمد، مسلمان سمت برانکو رفت

حواشی پرسپولیس و ذوب آهن; تقدیر باشکوه از کاپیتان پرسپولیس/ پیروانی آمد، مسلمان سمت برانکو رفت

 پیش از آغاز بازی در مراسمی جالب توجه از زحمات دوازده ساله سیدجلال حسینی درتیم ملی تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به او اهدا شد. 

به گزارش پیروزی دیلی،سیامک نعمتی،‌ شایان مصلح و سروش رفیعی سه بازیکن تیم پرسپولیس بودند که در جایگاه ویژه حضور پیداکرده تا بازی پرسپولیس و ذوب آهن را تماشا کنند. 


* به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی مراسمی قبل از آغاز بازی برای این بازیکن برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود به سیدجلال تقدیم شد. 


* بازیکنان دو تیم در اقدامی جالب توجه با ساختن یک تونل کاپیتان تیم پرسپولیس را برای گرفتن هدیه خود همراهی کردند. 


* سیدجلال حسینی در مراسم تقدیر از او دست برانکو سرمربی پرسپولیس را بالا برد و از او تقدیر کرد. 


* طرح موزائیکی هواداران پرسپولیس با شماره ۴ به نام سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی انجام شد. 


* محسن ربیع‌خواه، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و... از بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت ذوب آهن رفته و با منصوریان خوش و بش کردند. 


* محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و با کلیه مربیان و بازیکنان این تیم دیدار داشت. 


* افشین پیروانی و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و مورد استقبال هواداران و مسئولان حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفتند. 


* زمانی که بازی شروع شده بود، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به سمت علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن رفت و با او خوش و بش گرمی داشت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی