وکلای دایی به باشگاه پرسپولیس می روند

وکلای دایی به باشگاه پرسپولیس می روند

وکلای سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای آینده در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا می کنند.
به گزارش پیروزی دیلی، پس از جنجال هایی که شب گذشته در برنامه نود به وجود آمد و بحث های علی دایی و علی اکبر طاهری، مسئولان باشاه پرسپولیس برای رفع مشکلات اقدام کردند. 

 در حالی که گفته می شود هیچ یک از نامه های علی دایی به باشگاه پرسپولیس نرسیده و علی دایی معتقد است چنین ادعایی صحت ندارد حالا با تماسی که مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته اند قرار است تا وکلای سرمربی پیشین سرخپوشان در هفته جاری به باشگاه پرسپولیس بروند.

 گرشاسبی جلسه ای با وکلای علی دایی خواهد دااشت تا هر چه زودتر مشکل این مربی مرتفع شود. لازم به ذکر است علی دایی به دلیل پرداخت نشدن مالیات قراردادش توسط باشگاه و بی اعتنایی مسئولان از این باشگاه شکایت کرد. حالا باشگاه پرسپولیس باید مبلغی حدود ۳ و نیم میلیارد را به این مربی پرداخت کند در حالی که دایی در ابتدا مبلغی کم تر از ۲۰۰ میلیون تومان را مطالبه کرده بود.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند با رایزنی و مذاکره بتوانند علی دایی را راضی به پس گرفتن شکایت خود کنند و در نهایت تنها مالیات قرارداد او پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس

شکایت

علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی