وکیل پدرو ویلا: تراکتورسازی تا پایان فصل امکان نقل و انتقال ندارد

وکیل پدرو ویلا: تراکتورسازی تا پایان فصل امکان نقل و انتقال ندارد

 وکیل ژائو پدرو ویلا گفت: باشگاه تراکتورسازی تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل اول امکان نقل و انتقال ندارد.

 

به گزارش پیروزی دیلی، امروز خبری مبنی بر محرومیت باشگاه تراکتورسازی از  نقل‌وانتقالات زمستانی به دلیل شکایت ژائوپدرو ویلا مطرح شد.

در همین راستا خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، در تماسی که با وکیل این بازیکن برقرار کرد درمورد مسائل مختلف این موضوع پیگری‌های لازم را انجام داد.

داتر روژه ویس وکیل پدرو ویلا  در مورد اینکه آیا رأی صادرشده از ممنوعیت نقل‌وانتقالات به خاطر طلب پدرو ویلا است، اظهار داشت: بله، این رأی به خاطر پرونده ویلا است. امروز ایمیلی از سوی آرش نجفی وکیل باشگاه تراکتورسازی دریافت کردم که او در این مورد اطلاعاتی داده بود و اطالاعاتی را مطرح کرد که نمی‌توانم این مسئله را بیان کنم.

وی افزود: در پرونده ویلا با فیفا مکاتبه کردیم و آنها درنهایت این رأی را صادر کردند. اطلاعات بیشتری در این مورد نمی‌توانم بدهم. فقط با توجه به این رأی تا پایان فصل جاری امکان انجام نقل و انتقالات را ندارد.

ویلا در مورد اینکه تراکتورسازی با رأی 12 ژانویه تا 12 فوریه اگر با اولیویرا تسویه حساب نکند،‌ با خطر کسر 6 امتیاز هم روبرو شده است، عنوان کرد: بله، این مسئله هم وجود دارد،‌البته من مسئولیتی در این مورد ندارم واین موضوعی است که فیفا اعلام کرده و باشگاه تراکتورسازی تا زمان سررسید رأی فرصت دارد این مسئله را حل کند. این موضوع به خود باشگاه مربوط است و من نمی‌توانم از طرف فیفا اظهارنظری داشته باشم.

 

 

تراکتور

محرومیت از نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی