پادشاه اسپانیا: ورزش بیشترین کمک را در خلق اتحاد ملی به ما کرد

پادشاه اسپانیا: ورزش بیشترین کمک را در خلق اتحاد ملی به ما کرد

فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا با حضور در مراسم باشکوه پنجاه سالگی روزنامه آس اسپانیا ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان ورزش کشور و جامعه رسانه، گفت: ورزش و البته فوتبال بیشترین کمک را در خلق اتحاد ملی به ما کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، پادشاه فیلیپ ششم به همراه پرنسس لتیسیا و به نمایندگی ملکه اسپانیا در مراسم سالگرد 50 سالگی آس حضور پیدا کرد و جوایز ورزشکاران را در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به آنها تقدیم کرد. او در بخشی از مراسم سخنرانی مهمی را ایراد کرد که به تیتر اول بسیاری از روزنامه‌های سیاسی و اجتماعی اسپانیا نیز تبدیل شد.

 پادشاه اسپانیا گفت: خوشحالم که به عنوان پادشاه اسپانیا کشورم را در بهترین شرایط ملی مشاهده می‌کنم، تلاش عده‌ای نادان برای جدا کردن بخشی از خاک اسپانیا به نام نامی کاتالونیا با شکست مواجه شد چون مردم این را خواستند و این خود مردم بودند که جلوی خرابکاران را گرفتند.

 پادشاه اسپانیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اگر فوتبال نبود، بخش امور خارجه اسپانیا در اداره حریم خارجی این کشور در اوج نبود، فوتبال به ما کمک‌های زیادی کرده و هر بار که مشکلاتی در میان اقوام ایجاد شده، این فوتبال بوده که صلح و آرامش را به کشور باز گردانده است، صنعت فوتبال پول زیادی را وارد کشور می‌کند و بین دو صنعت گردشگری و فوتبال در اسپانیا همیشه رقابتی دوست داشتنی و مهم و ارزشمند بوده است.

 وی ادامه داد: برای آس اسپانیا آرزوی موفقیت دارم و به صداقت و تلاش و ملی گرایی کارکنان این روزنامه قدیمی و مردمی اعتماد کامل دارم.

اسپانیا

جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی