پاسخ افشاگرایانه هواداران پرسپولیس به ادعاهای مسئولان باشگاه تراکتورسازی و ...

پاسخ افشاگرایانه هواداران پرسپولیس به ادعاهای مسئولان باشگاه تراکتورسازی و ...

پاسخ افشاگرایانه هواداران پرسپولیس به ادعاهای مسئولان باشگاه تراکتورسازی و ...


آن کدام استادیوم کشور است که فقط شعارهای قومیتی در آن داده می شود؟
 یادگار امام تبریز 

 آن کدام استادیوم کشور است که به اسطورهای درگذشته رقیب از جمله هادی نوروزی و پورحیدری توهین می شود؟
 یادگار امام تبریز

 آن کدام استادیوم کشور است که برخلاف جای جای ایران اسلامی، خلیج فارس در آن عربی نامیده می شود؟! 
یادگار امام تبریز

 آن کدام استادیوم کشور است که تمامیت ارضی کشور در آن زیر سوال برده شده و پرچم کشورهای بیگانه برافراشته می شود؟
 یادگار امام تبریز

 آن کدام استادیوم کشور است که هیچ تماشاگری از تیم مهمان از ترس سنگ و دعوا جرات آمدن ندارد؟ 
یادگار امام تبریز 

 آن کدام استادیوم کشور است که ناموس و جد و آباد مدیر، مربی و بازیکن حریف و داور با کوچک ترین اتفاقات مورد فحاشی قرار گرفته و بهترین چیزی که می شنوند "بی شرف" است؟ 
یادگار امام تبریز 

 حالا مسئولان هیات فوتبال این استان و مدیرعامل این باشگاه مدعی اخلاق و مبارزه با توهین شده اند! یالل عجب! هر وقت تراکتور یک فصل کامل محروم شد رقبایش شایسته هستند یک بازی محروم شوند!

**پ.ن: این متن در فضای مجازی منتشر شده و سایت پیروزی دیلی با توجه به جوی که ایجاد شده، بدون کم و کاست آن را انعکاس داده است. ما شعارهایی که دیروز در ورزشگاه منتشر شده را تایید نمی کنیم اما آنچه می خوانید حقیقتی انکار ناپذیر است.

پرسپولیس-تراکتورسازی

رضا رضایی از کرج :
۱۰ دی ۹۶
از وضعیت سربازهایی مثل نورالهی که داره فوتبالمون نابود میشه هم بگه این آقا جرایمی که نظامی نیست بهش سرباز میدن کجای تراکتور نظامیه حتما محصولی که درو میکنه رنگش سبزه بهرنگ لباس نظامیه هیچ تیمی وقومیتی تو یادگار امام ازفوشهای اینها مصون نیست مرگ خوبه ولی واسه همسایه بازی رفت چرا ضرب الاجل ۷۲ساعته نزدیی اصلا معذرت خواهی کردید از۴۰میلیون پرسپولیسی فرافکنی بسه لطفا شما به مرده نوروزی پورحیدری هم رحم نکردید شماها روح فوتبال رو آلوده کردید راستی راجع به خلیج غربی و استفاده تماشاگرانشان از پرچم کشورهای بیگانه چه نظری دارید فرافکنی بسه هیچ فرقی بین لروعرب و کرد وملوچ ومازنی و ترک وغیره نیست ازقدیم گفتن جواب های هوی است یا علی
رضا رضایی ازکرج :
۱۰ دی ۹۶
آن کدام تیم است که بازیکن سرباز میگیرد ولی تیم نظامی نیست آن کدام تیم است ..... اینها از اون جایی پررو شدم که سرمایه دیگر تیمها را دوسال به زور میبرم مثل نوراللهی عالی شاه  پهلوان سروش رفیعی و......اصلا تیمی که نظامی نیست چرا بازیکن سرباز بگیره چرا به فجر سپاسی کنی رو زمینی وملوان و....سرباز نمیدن حالا هم میگن پرسپولیس محروم بشه که اگه بشه ما هواداران دیگه ساکت نمیشینیم یاعلی
صبا :
۹ دی ۹۶
اینم اضاف کنید ان کدام ورزشگاه هست که علاوه بر هواداراش خبرنگاران ورزشیش تحمل باخت ندارن و چشم برروی برتری و شایستگی های حریف می بندند و در کنفرانس های بعد بازی به مربی پیروز و باشگاه شایسته توهین می کنن و شایستگی هاو برتری هاش رو انکار می کنن.متاسفانه با جو دادن هاشون و همکاری اونایی منتظر بودن پرسپولیس بکوبونن فرصت گیرشون اومد و عقده گشایی می کنن.در صدرشم فردوسی پور ورفقاش و استاد حسن زاده است.خدایا تک تک امتیاز ها رو بادتلاش و بحق گرفتیم خودت شاهد بودی و هستی  نگذار بدخواهان وحسودان بهمون ضربه بزنن.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
پسر سرخ :
۹ دی ۹۶
سخنان مسولان امنیت تبریز در بازی رفت تراکتور _ پرسپولیس
🔴 موسوی، فرمانده یگان ویژه دیدار تراکتور و پرسپولیس(از شما بعید است جناب سرهنگ!)

♦️ در ورزشگاه یادگار، شاهد کری خوانی هواداران بودیم و اتفاق خاصی نیفتاد!!!!

♦️ تراکتوری ها تماشاگران فهیمی هستند اما اگر گاهی چند نفر هیجانی می‌شوند، دلیل نمی‌شود هواداران را محروم کنیم!!!!

♦️ تلاش می‌کنیم با توجه به قوانین به این مورد ورود کنیم اما این اتفاقات تقصیر ما نیست!! به مسائل مربوط به فرودگاه ورود نمی‌کنیم!!!!

♦️ کسی آب معدنی به سمت فرد دیگری پرت کرد ما نمی‌توانیم جلوی او را بگیریم!!!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی