پاسخ کوبنده هافبک پرسپولیس به عربستانی ها/ به العین فکر می کنم نه الاهلی

پاسخ کوبنده هافبک پرسپولیس به عربستانی ها/ به العین فکر می کنم نه الاهلی

بشار رسن پاسخ محکمی به کری خوانی عربستانی ها درباره دیدار مقابل پرسپولیس داده است.
به گزارش پیروزی دیلی، در شرایطی عربستانی ها با اعتماد به نفس عجیبی از برتری مقابل پرسپولیس در دیدار فردا سخن می گویند بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان می گوید حتی به الاهلی فکر هم نمی کند.

 هافبک عراقی پرسپولیس می گوید: بازی با الاهلی عربستان؟ فرصت فکر کردن درباره این موضوع را ندارم، چرا که من رویای بزرگتری دارم و باید خودم را مهیای دیدار نیمه نهایی و جدال با العین امارات کنم!

بشار رسن

پرسپولیس-الاهلی

علیرضا هادیان :
۲۰ شهریور ۹۶
ایننننننننننهههههه! ... ما هم به بعد از الاهلی و بیشتر به کوبیدن العین و بازگرداندن آبروی ایران که توسط ۶ تایی ها با آن بازی شد فکر می کنیم. البته ترجیح می دهیم بعد الاهلی ، الهلال که تیم اون یکی مهاجم سوری هاست رو زمینگیر کنیم. دروغ چرا ، آخه کمی هم به فکر نتیجه عجیب سرمربی تیم ملی با سوریه و پاسخ به کری خوانی مستر کیروش قبل دیدار با سوریه برای پرسپولیس هم هستیم! کلا پرسپولیسه و حماسه سازی در بازی های حیثیتی. 
خدایی نپرسید شیش قدیم یا شیش جدید! قطعا ۶ تای ما قشنگتره 😊😊😊😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی