پاس گلی برای تمام فصل؛ بهترین سانتر محرمی

پاس گلی برای تمام فصل؛ بهترین سانتر محرمی

صادق محرمی پاس گل قهرمانی پرسپولیس را برای امیری فرستاد.
به گزارش پیروزی دیلی، این تنها سانتر موفق و درست محرمی در بازی با پدیده مشهد بود که با ضربه سر امیری و ضعف دروازه‌بان پدیده به تک گل بازی تبدیل شد. محرمی که همیشه سانترهایش به ضعفی بزرگ در بازی او دیده میشد این بار با یک سانتر سبب‌ساز قهرمانی تیم برانکو شد تا دومین پاس گل لیگ برتری خود را در مهم‌ترین بازی فصل به ثبت برساند. 

 محرمی در لیگ هفدهم طبق آمار متریکا به طور میانگین در هر ۳ بازی یک پاس کلیدی به ثبت رسانده و به عنوان مدافع راست رونده قرمزها آمار چندان قابل دفاعی در این زمینه ندارد در بازی دیروز هم نتوانست نقش مهمی در حملات سرخپوشان داشته باشد اما در نهایت اثر خود را روی گلی گذاشت که در تاریخ به عنوان گل قهرمانی پرسپولیس ثبت خواهد شد. انگار که محرمی تمام انرژی‌اش را ذخیره کرده بود تا مهمترین سانتر فصل را در بازی با پدیده انجام دهد. حالا او پاس گلی داده که به ازای تمام سانترهای از دست رفته این فصل شادی را برای سرخپوشان و هواداران‌شان به همراه داشته. مدافع راستی که در بخش تدافعی موفق ظاهر شد و در بخش تهاجمی هم همین یک سانتر کافی بود تا حضور و نقش‌اش ماندگار شود.

صادق محرمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی