پانادیچ: بهترین آرزوها را برای هواداران عزیز پرسپولیس دارم/قهرمان لیگ می شویم

پانادیچ: بهترین آرزوها را برای هواداران عزیز پرسپولیس دارم/قهرمان لیگ می شویم

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: امسال قهرمان لیگ برتر می‌شویم و امیدوار هستم در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مرحله گروهی صعود کنیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،‌ ایگور پانادیچ در مصاحبه نوروزی با دوربین باشگاه پرسپولیس گفت: نوروز سال گذشته در هتل المپیک بودیم و یک درخت کاج برایمان تزیین کردند و یک سفره هفت سین هم چیده بودند اما مراسم خاصی برگزار نکردیم. بهترین آرزوها را برای هواداران عزیز پرسپولیس دارم و امیدوارم هرچه دوست دارند برایشان اتفاق بیافتد. وی افزود: سرگرمی ما در ایران رفتن به منزل آقای برانکو که یک طبقه بالاتر از ما زندگی می‌کند، است و بعضی وقت‌ها برای قهوه خوردن به بیرون می‌رویم اما اصلا اهل قلیان کشیدن نیستم. پانادیچ عنوان کرد: فصل گذشته نتایج خوبی داشتیم و امسال هم با عملکردی که ارائه کردیم مطمئنا قهرمان می‌شویم. آرزو می‌کنم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به مرحله بعد صعود کنیم و برای لیگ بعد هم عملکرد بهتری از حالا داشته باشیم.

ایگور پانادیچ

نوروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی