پانادیچ: بهتر از لخویا هستیم و مقابل آنها به برتری می رسیم/سه دروازه بان آماده داریم

پانادیچ: بهتر از لخویا هستیم و مقابل آنها به برتری می رسیم/سه دروازه بان آماده داریم

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سه دروازه بان آماده در این تیم حضور دارند، گفت: بهتر از لخویا هستیم و مقابل آنها به برتری خواهیم رسید.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ایگور پانادیچ با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اول از همه باید این را بگویم که ما در دیدار خانگی از حضور هوادارانمان محروم هستیم و بازی در غیاب آنها در ورزشگاه آزادی کار را برای ما سخت می کند.


وی افزود: لخویا تیم خوبی است که بازیکنان خارجی زیادی دارد. لخویا بازیکنان خوبی دارد و از حضور مربیان خوبی نیز بهره می برد اما ما قطعا بهتر از لخویا هستیم و در تهران باید این تیم را شکست دهیم تا ببینیم در دوحه چه اتفاقی خواهد افتاد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم می تواند کا را برای صعود در ورزشگاه آزادی یکسره کند، تصریح کرد: ما باید در ورزشگاه آزادی به برتری برسیم که به این مهم خواهیم رسید اینکه با چه تعداد گل را باید ببینیم در طول بازی چه اتفاقی خواهد افتاد.شاید با توجه به شرایط بازی یک گل هم برای پیروزی کافی باشد مساله مهم پیروزی در تهران است که باید تلاش کنیم به آن برسیم.


پانادیچ در مورد شرایط دروازه‌بان های این تیم خاطرنشان کرد: ما تمرینات خوبی را در روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم و هر سه دروازه بان برای شرایط خوبی دارند. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و درویش وند سه دروازه بان ما هستند که کاملا آماده این مسابقه هستند.


وی در  پایان گفت: بازی حساسی را پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در این بازی به برتری برسیم تا در بازی برگشت با آرامش بهتری کار را دنبال کنیم و کارمان برای صعود آسانتر شود. 

پانادیچ

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی