پانادیچ: جلال مرادی باید تنبیه شود نه من!

پانادیچ: جلال مرادی باید تنبیه شود نه من!

کمیته انضباطی بالاخره تصمیم خود در مورد ایگور پانادیچ، مربی پرسپولیس را به خاطر اتفاقات دیدار با پارس جنوبی جم گرفت و مربی دروازه‌بان‌های سرخپوشان را به 3 جلسه محرومیت، محکوم کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، در همین زمینه برای دقایقی با پانادیچ به صحبت پرداخت. 

*نظرتان در مورد محرومیت سه جلسه‌ای به خاطر درگیری با جلال مرادی چیست؟

 دوست ندارم در این شرایط حرفی به زبان بیاورم. نظر خاصی هم ندارم. در آن روز به نظرم آمد که داور در چند صحنه دچار اشتباهاتی شده است. من هم به خاطر اوت‌های اشتباه، خطاهایی که باید به سود ما سوت می‌خورد و باقی مسائل به داور اعتراض‌هایی کردم. در نهایت هم داور به سود حریف اعلام پنالتی کرد که مشخص بود این تصمیمش اشتباه است. من هم به اعتراض پرداختم که آن اتفاقات رخ داد.

 *درگیری شما با ناظر بازی باید برای‌‌تان سه جلسه محرومیت به ارمغان می‌آورد؟

 من هیچ کار اشتباهی در آن بازی انجام ندادم. از نظر من، جلال مرادی عصبانی بود و مدام مرا هل می‌داد. اوست که باید تنبیه و جریمه شود. من چه کار اشتباهی کردم؟ با این حال به رأی کمیته انضباطی فدراسیون احترام می‌گذارم ولی باز هم تأکید می‌کنم از میان ما اگر قرار است یک نفر تنبیه شود، جلال مرادی است نه من. 

*پرسپولیس هم توانست قهرمان نیم‌فصل شود. این قهرمانی در نیمه فصل چطور به وجود آمد؟ 

ما در طول فصل عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به خصوص در دو بازی گذشته برابر پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن توانستیم در کنار ارائه یک بازی خوب، نتیجه مطمئنی نیز به دست بیاوریم. این 6 امتیاز در روند صعودی ما کمک بزرگی کرد و قطعاً راه‌مان را ادامه می‌دهیم چون بازیکنان به درک کاملی از بازی با هم رسیده‌اند. 

*محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی باعث تضعیف پرسپولیس نمی‌شود؟

 البته این‌طور است. این محرومیت امکان دارد برای ما مشکل‌ساز شود چون اگر در ادامه فصل به مشکل بربخوریم، مثلاً بازیکنان‌مان محروم یا مصدوم شوند و غیبت داشته باشند، نمی‌توانیم بازیکنی را جانشین کنیم. اگر محروم نبودیم، شاید می‌شد با جذب چند بازیکن دیگر، تیم را تقویت کرد اما حالا شرایط کمی سخت‌تر شده است. 

*در مورد حاشیه‌سازی‌های علیرضا بیرانوند طی هفته‌های اخیر چه نظری دارید؟

 این قضیه گذشته و دیگر تمام شده است. ما هم باید موضوع را فراموش شده بدانیم. بیرانوند در حال حاضر انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در پرسپولیس دارد و با تمرکز بالا به تمریناتش ادامه می‌دهد تا بار دیگر با پرسپولیس قهرمان شده و همراه با تیم ملی به جام جهانی‌ برود. او دروازه‌بان اول تیم ملی است و باید از حاشیه‌ها دور و در آرامش بماند.

ایگور پانادیچ

محرومیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی