پانادیچ: رسانه ها از یک جر و بحث کوچک یک مسئله بزرگ میسازند

پانادیچ: رسانه ها از یک جر و بحث کوچک یک مسئله بزرگ میسازند

ایگور پانادیچ در خصوص انتقادات تند منتقدان در هفته های اخیر گفت:پرسپولیس با ۱۵ امتیاز اختلاف و ۵ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد و از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما نتایج باعث انتقادات تند و بعضی اوقات مغرضانه بوده است؛ اما ما نگران این موضوع نیستیم. طبیعی است که پس از یک فصل پر فشار در پایان فصل خستگی روی بازیکنان تاثیر گذار بوده است و تیم به تدریج دچار افت شده است اما به لحاظ آمار در مقابل حریفان پرسپولیس بهتر بوده است.

ایگور پانادیچ در ادامه گفت: پرسپولیس در مقابل ذوب آهن بهتر بود اما با توجه به برخی از شرایط نتیجه لازم کسب نشد.

 

مربی دروازبانان پرسپولیس در خصوص عملکرد تیمش در فاز دفاعی گفت: پرسپولیس در هربازی با حملات متعدد به دنبال برد است به طور مثال در بازی گذشته ما شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم که به هدر رفت؛ پرسپولیس دفاعی بازی نمیکند بلکه با یک سازمان دفاعی مناسب در مقابل حریفان به نمایش میگذارد.

 

وی در ادامه این موضوع خاطرنشان کرد:پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۵ کلین شیت داشته اما دفاعی بازی نکرده است احساس میکنم نوع دیدگاه منتقدین اشتباه است؛ پرسپولیس موقعیتهای خوب گلزنی خلق میکند اما گل نمیزند بنظر میرسد که تعداد کم گلزنی مورد انتقاد قرار گرفته است اما در هر بازی یک گل هم کافی است اما ما همیشه میل به حمله و گل زدن داریم،به هر حال مهم برد و پیروزی است.

 

دستیار برانکو ایوانکوویچ در خصوص رابطه خوبش با بازیکنان و اینکه آیا توانسته است برخی از اختلافات را بین بازیکنان و کادر فنی حل کند یا خیر افزود: همیشه سو تفاهمات وجود دارد، بعضی شاد هستند و برخی ممکن است ناراحت باشند همیشه سعی کردم این موضوع را حل کنم و تا حدودی این مسائل حل شده و موفق شده ایم.

 

وی ادامه داد: ما همیشه در اردوها و تمرینات با بازیکنان هستیم و سعی کردیم رابطه مان بهتر و بهتر شود اما بعضی از رسانه ها از یک جر و بحث کوچک یک مسئله بزرگ میسازند در حالی که هیچوقت با ما در داخل رختکن نیستند؛ بهتر از همه اعضای تیم با خبر هستند که چه اتفاقاتی در رختکن میافتد.

 

پانادیچ در خصوص نیمکت نشین شدن مسلمان و رابطه خوبی که با مهندس پرسپولیس دارد گفت:رابطه من با بازیکنان خیلی خوب است در حال حاضر به مسلمان بازی نمیرسد اما واقعا نمیدانم مشکل در کجا است؛ هیچکس هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد.

 

وی در پاسخی سوالی مبنی بر اینکه بیرانوند در مصاحبه ای با رونالدو کری خوانده بود و باعث واکنشهایی در فضای مجازی شده بود گفت: حرفهایی که بیرانوند فقط یک شوخی بود و به هیچ عنوان قصد تحریک و کری خواندن در آن وجود نداشت؛ به نظر بنده این شوخی با مزه درآمده بود.

 

وی افزود: رونالدو بهترین بازیکن دنیاست؛اما بیرانوند در جام جهانی میتواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد و یک وزنه تاثیر گذار در تیم ملی کشورش باشد.

 

مربی کروات پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین دروازبان ایران است و کسی نمیتواند با وی رقابت شانه به شانه داشته باشد؛ شیوه تمرین و میل به تمرین و در مجموع همه کیفیتهای او در بهترین سطح قرار دارد؛ بیرانوند میتواند در یک آینده بلند مدت به تیم ملی خدمت کند.

 

ایگور پانادیچ در پایان به هواداران توصیه کرد: برانکو یک مربی با تجربه است؛ او یک انسان خوب و کامل است، اختلاف بین هوادار و بازیکن و هوادار با کادر فنی همه وجود دارد؛ همیشه نمیشود همه را راضی کرد همیشه یک عده مخالف و موافق وجود دارد ولی همیشه دلیلی وجود دارد.

 

وی در پایان گفت: کادر فنی همیشه در تلاش است که در آرامش بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.


رسانه

پانادیچ

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۷ ارديبهشت ۹۷
ادمین جان فقط داشته باش این اراجیف خبرنگار ورزش سه رو که چطور داره به استقلالی خا خط میده!!! رسما داره میگه استقلال باید شکایت می کرد از دآوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن!!!!! یکی نیست بگه مگه اون موقع که داور بازی استقلال و صنعت نفت عملا با سه اشتباه مرگ بار جام حذفی رو تحویل استقلال داد پرسپولیس شکایت کرد!!!!!!!!!!!!!!!!
البته استقلالیها هم شاید میتوانستند مثل برانکو به بازی پرسپولیس و ذوب اعتراض کنند چراکه در این بازی اشتباهات داوری باعث شد تا تیم قلعه‌نویی یک گام بلند برای نایب‌قهرمانی بردارد و حالا آنها در هفته آخر تیم سقوط کرده نفت تهران را ببرند، نایب‌قهرمان میشوند و سهمیه آسیا را میگیرند. آن مسئول استقلالی اما گفت:
https://www.mashreghnews.ir/news/850455/%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی