پانادیچ: سال آینده هم می خواهیم قهرمان لیگ شویم؛ نیازی به دروازه‌ بان جدید نداریم

پانادیچ: سال آینده هم می خواهیم قهرمان لیگ شویم؛ نیازی به دروازه‌ بان جدید نداریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس غرور می‌کنم که با پرسپولیس در جشن قهرمانی شرکت کردم و خوشحالم در چنین تیم بزرگی در آسیا حضور دارم.

 

ایگور پانادیچ، مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات اظهار داشت:

 

بازی سختی با الجزیره در پیش داریم اما با توجه به نتایجی که گرفتیم آماده شکست این تیم هستیم و معتقدم که شانس بالایی برای صعود داریم.

وی افزود:

 

سال آینده هم برنامه داریم و می خواهیم قهرمان شویم. پرسپولیس نسبت به سه سال گذشته قوی‌تر شده و برای رسیدن به اهدافمان تلاش زیادی خواهیم کرد.

به گزارش میزان، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی این تیم و قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال ایران، تصریح کرد:

 

احساس غرور می کنم که با پرسپولیس در جشن قهرمانی شرکت کردم و خوشحالم در چنین تیم بزرگی در آسیا حضور دارم که افتخارات زیادی دارد. جشن قهرمانی پرسپولیس با شکوه بود و لیاقت این جشن و خوشحالی راداشتیم و از همه هواداران تشکر می کنم.

پانادیچ در پایان در مورد اینکه ایا پرسپولیس در فصل جدید، به دروازه‌بان جدید نیاز دارد، گفت:

 

نه تنها به بیرانوند بلکه به همه دروازه‌بان‌های پرسپولیس افتخار می‌کنم. ما نیازی به دروازه‌بان جدید نداریم و بهترین‌ها را در تیم داریم. تیم سطح بالایی در لیگ داشت و از اینکه کنار این تیم هستم افتخار می کنم و بازهم از هواداران تشکر می کنم.


ایگور پانادیچ

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی