پانادیچ: منتظر دربی هستیم تا استقلال را هم شکست دهیم/ اهمیتی به انتقاد‌ها از بیرانوند نمی‌دهم

پانادیچ: منتظر دربی هستیم تا استقلال را هم شکست دهیم/ اهمیتی به انتقاد‌ها از بیرانوند نمی‌دهم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر بازی دربی هستیم تا استقلال را هم شکست دهیم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ایگور پانادیچ در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت و شرایط سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: ریاضیات در جدول لیگ برتر نشان می‌دهد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد. خوشحالم بازیکنان پرسپولیس روندشان صعودی است و همه تلاش می‌کنند تا به هدفمان برسیم. سه امتیاز شیرین در آبادان گرفتیم و پیروزی دلچسبی کسب کردیم.

وی در خصوص انتقاداتی که از علیرضا بیرانوند عنوان کرد: اهمیتی به انتقاد‌ها از بیرانوند نمی‌دهم و با جرات می‌گویم که او بهترین دروازه‌بان ایران است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور برادرش در تیم پدیده مشهد هم خاطرنشان کرد: برای برادرم آندره خوشحالم و او در پدیده تغییر ایجاد خواهد کرد. «پانادیچ» کار خود را بلد است.

پانادیچ درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی تهران هم اظهار داشت: با عملکردمان نشان دادیم بهترین تیم لیگ برتر هستیم و رقیبی نداریم، اما ما منتظر بازی دربی هستیم تا استقلال را هم شکست دهیم.

ایگور پانادیچ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی