پایان روزهای سیاه سپیدرود

پایان روزهای سیاه سپیدرود

تا همین چند هفته پیش سپیدرود در قعر جدول قرار داشت. تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود برخلاف پارس جنوبی جم، خودش را با شرایط وفق نداده بود و هر هفته نتایج ضعیفی می‌گرفت.
به گزارش پیروزی دیلی، در کنار نتایج ضعیف، نبود اسپانسر مناسب، مشکلات مالی و البته جدایی برخی بازیکنان و مربیان این تیم باعث شده بود تا سپیدرود در مسیر بدی قرار بگیرد اما تیم محبوب رشت حالا چند هفته‌ای است شرایط بهتری پیدا کرده است. بعد از پیروزی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان اوضاع برای سپیدرود بهتر شد به خصوص که رقبای آنها در پایین جدول هم چندان خوب کار نکردند تا شاگردان نظرمحمدی با خیزشی جالب خود را به نیمه بالای جدول برسانند. سپیدرود در ۴ هفته اخیر نباخته و این شکست‌ناپذیری در کنار شوکی که به تیم وارد شد اوضاع سپیدرود را بهتر کرد. حتی جلال چراغپور مدرس فوتبال هم به کادرفنی این تیم اضافه شد تا بار تجربی کادرفنی سپیدرود هم بالا برود. آنها حالا در هفته هشتم می‌خواهند نوار موفقیت‌شان را ادامه دهند. حریف آنها استقلال زخم‌خورده است که در بدترین شرایط ممکن از لحاظ روحی و روانی و بدون سرمربی به رشت خواهد رفت تا مقابل سپیدرود و لشکر بی‌شمار تماشاگرانش به میدان برود. استقلالی‌ها به خوبی از شرایط جوی ورزشگاه و محبوبیت سپیدرود آگاهند با این حال روند رو به رشد این تیم و شکست‌ناپذیری آنها در هفته‌های اخیر بیش از هر چیز باعث نگرانی استقلالی‌ها شده است. اگر سپیدرود بتواند مسیری که در پیش گرفته را ادامه دهد و از لحاظ مالی نیز تقویت شود آنها پتانسیل حضور در نیمه بالای جدول را دارند و آن وقت به طور کامل روزهای سیاه سپیدرود خاتمه خواهد یافت. بازی این هفته رشتی‌ها اهمیت زیادی دارد و آنها نباید فریب جایگاه و وضعیت استقلال را بخورند. با توجه به بعد رسانه‌ای این بازی اگر نظرمحمدی در چینش تیم و نحوه بازی، شرایط را به نحوی در پیش ببرد که تیمش برنده باشد آینده روشنی پیش روی سپیدرود خواهد بود. آنها نباید این فرصت را از دست بدهند.

سپیدرود رشت

صبا :
۴ مهر ۹۶
کور بشه حسود و بدخواه سپید رود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی