پایان مرحله اول تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با بازدید ۲۲۰ هزار نفر

پایان مرحله اول تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با بازدید ۲۲۰ هزار نفر

مرحله اول تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با بازدید ۲۲۰ هزار نفر از آن در شهر سوچی به پایان رسید.
به گزارش پیروزی دیلی، به نقل از سایت اسپورت روسیه، جایزه اصلی برنده جام جهانی 2018 روسیه در مدت زمان سه ماه در 16 شهر این کشور به نمایش درآمد و بیش از 220 هزار نفر توانستند از آن بازدید کنند.

 تور جام جهانی 2018 با مشارکت شرکت کوکاکولا، اسپانسر رسمی این رقابت‌ها آغاز شد و سوچی شهر پایانی مرحله اول بود. جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه گذشته وارد شهر سوچی شد و در این مدت 16 هزار نفر توانستند به تماشای آن بنشینند.

 اولین جایگاه نمایش این جام در پارک تفریحی سوچی بود که 3500 نفر از اهالی شهر با جام جهانی 2018 روسیه عکس یادگاری گرفتند.

 رونمایی رسمی از جام جهانی 2018 روسیه با همراهی شرکت کوکاکولا 18 شهریور ماه گذشته در ورزشگاه لوژنیکی مسکو انجام شد که در آن ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) و جیانی اینفانتینو (رئیس فیفا) حضور داشتند. 

 جام جهانی 2018 روسیه پیش از ورود به سوچی در شهرهای کراسنویارسک، اومسک، چلابینسک، یوفا، پرم، پنزا، سارانسک، یاروسواو، کالینگراد، تولا، کورسک، ورونژ، ساراتوف، ولووگراد و کراسنودار مورد بازدید عمومی قرار گرفته بود.

 تور بین‌المللی جام جهانی 2018 روسیه از ماه ژانویه میلادی آغاز خواهد شد و پس از 4 ماه سفر به دور دنیا به روسیه بازخواهد گشت تا در شهرهای ووادیووستوک، نووسیبیرسک، اکاترینبورگ، سامارا، کازان، نیژنی‌گورود، روستوف، سن پترزبورگ و مسکو به نمایش در آید. 

 جام جهانی 2018 روسیه در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال 1397 با حضور 32 تیم از جمله ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد.

جام جهانی

روسیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی