پرسپولیس محروم نیست

پرسپولیس محروم نیست

خیال هواداران راحت، پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم نیست.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پیام های زیادی از هواداران دریافت کرده ایم که پرسیده اند آیا پرسپولیس هم محروم است؟ آنها تصور می کنند عدم جذب سعد ناطق به سبب بسته بودن تی ام اس بوده. 
به محض دریافت هر فکس از فیفا، دبیرخانه بلافاصله از آن کپی گرفته و در اختیار دپارتمان بین الملل باشگاه قرار می دهد.یک نسخه هم به مدیریت باشگاه ارائه می شود.دکتر طاهری به سبب اینکه سالها در انگلیس تحصیل کرده تسلط خوبی روی زبان انگلیسی دارد.در عین حال دپارتمان بین الملل هم متن را ترجمه می کند و ظرف بیست و چهارساعت به مدیریت باشگاه تحویل می دهد.
مدیر باشگاه بلافاصله جلسه ای با دپارتمان حقوقی باشگاه برگزار و موضوع بررسی اجمالی می شود و بخش حقوقی پیگیری خود را آغاز می کند. موضوع در اولین جلسه هیات مدیره هم مطرح می شود و بخش حقوقی به صورت سه روز یکبار روند پرونده ها را به مدیر باشگاه اطلاع می دهد. 
در چنین شرایطی هیچ مکاتبه ای بی جواب نمی ماند تا این لحظه هم جای هیچ نگرانی نیست. پرونده آرفی مختومه شده، نفراتی مانند ممدوتال و ولاتکو هم توافق بر سر پرداخت دارند.

محرومیت از نقل و انتقالات

پرسپولیس

saeed :
۱۶ بهمن ۹۵
تورو خدا دیگه از این بازیکنای بی کیفیت نگیرین و اگه رفتن هم حتما تسویه حساب کنید. تا چنین بلایی سر تیممون نیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی