پرسپولیس صدرنشین جدول نیم فصل دوم

پرسپولیس صدرنشین جدول نیم فصل دوم

علیرغم نتایج خوبی که استقلال در نیم فصل دوم گرفته است، این سرخپوشان هستند که در جدول مستقل نیم فصل دوم با یک تفاضل گل در صدر قرار دارند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، استقلال و پرسپولیس هر کدام ۶ بار در نیم فصل دوم به میدان رفته‌اند که حاصل این ۶ بازی، ۵ پیروزی و تنهای یک شکست برای هر یک از آنها بوده است. 
تنها شکست تیم استقلال در نیم فصل دوم مقابل تیم استقلال خوزستان و تنها شکست پرسپولیس نیز مقابل استقلال است و نکته جالب اینجاست که تک شکست هر دو تیم در ورزشگاه آزادی حاصل شده است. 
 در جدول فرضی نیم فصل دوم تیم پرسپولیس با ۵ پیروزی، بدون مساوی و یک شکست، ۱۲ گل زده و ۳ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۹ و ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد و استقلال نیز با ۵ پیروزی، بدون تساوی و یک شکست، ۱۴ گل زده و ۶ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۸ در رده دوم قرار دارد. البته منوط به این که برای ترسیم این جدول فرضی بازی مستقیم بین دو تیم در نظر گرفته نشود. 
 در این جدول فرضی تیم تراکتورسازی با ۳ برد، ۲ مساوی و یک شکست (مقابل پرسپولیس) و با ۸ گل زده، ۶ گل خورده و ۱۱ امتیاز در جای سوم قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این جدول این است که تیم صبای قم با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم این جدول قرار دارد. دو تیم مشهدی سیاه جامگان و پدیده نیز در این جدول با ۳ امتیاز در دو رده انتهایی قرار دارند. 

صدرنشینی

نیم فصل دوم

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی