پرسپولیسی‌ها قرارداد نوراللهی را فسخ کردند؟

پرسپولیسی‌ها قرارداد نوراللهی را فسخ کردند؟

محرومیت باشگاه های ایرانی از نقل و انتقالات طی دو سال گذشته بیشتر از همه دو بازیکن را تحت تاثیر قرار داده است، امید عالیشاه و احمد نوراللهی.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از وبسایت نود، دو بازیکن سرباز پرسپولیس که برای گذراندن خدمت خود راهی تراکتورسازی شدند به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه تبریزی فقط در چند بازی ابتدایی به میدان رفتند و پس از آن از حضور در بازی ها محروم شدند.


حالا این دو بازیکن می خواهند به پرسپولیس برگردند و نوراللهی چند هفته است در تمرینات سرخپوشان تهرانی هم شرکت می کند اما این بار باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شده است.


وضعیت احمد نوراللهی با انتشار چند خبر در روز یکشنبه بسیار پیچیده تر از قبل شد. در روزی که خبر سرباز بودن احمد نوراللهی تا پایان آذرماه از سوی باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام شد، اخباری به دست ما رسیده مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارداد نوراللهی را در روز آخر نقل و انتقالات یعنی ۱۵ شهریور فسخ کرده اند.


حالا با توجه به اینکه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شده اگر سازمان لیگ فسخ انجام شده در هیات فوتبال را به رسمیت شناخته باشد و منع قانونی برای آن در نظر نگرفته باشد ممکن است امکان این که مجددا نام او را وارد لیست تیم کنند نباشد.


در حالی که همه از جمله خود نوراللهی، باشگاه پرسپولیس و باشگاه تراکتورسازی تصور می کردند سربازی این بازیکن ۲۹ شهریور به پایان می رسد امروز باران چشمه در مصاحبه ای اعلام کرد این بازیکن تا ۲۹ آذر در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح است و این به معنی محرومیت نوراللهی از همراهی پرسپولیس در لیگ تا نیم فصل خواهد بود.


در این باره مطلع شدیم که سه ماه خدمت اضافه نوراللهی به این دلیل است که ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام عدم نیاز سه ماه خدمت نوراللهی از سوی باشگاه تراکتورسازی به یگان سپاه عاشورای تبریز موافقت نکرده است و به این ترتیب سربازی نوراللهی ۲۹ آذر به اتمام خواهد رسید نه ۲۹ شهریور.


به موازات این اتفاق یک اتفاق مهم دیگر درباره نوراللهی افتاده و اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس ۱۵ شهریور یعنی در روز پایانی نقل و انتقالات او را به هیات فوتبال برده و فسخ قرارادش را ثبت می کنند.


گویا استدلال مسئولان باشگاه پرسپولیس این بوده که چون نوراللهی برگه پایان خدمت ندارد نمی توانند نام او را وارد لیست کنند و باید این اتفاق بعد از اخذ برگه پایان خدمت رخ دهد. بنابراین تصمیم باشگاه بر این که بوده که نوراللهی برگه پایان خدمتش را دریافت کند و بعد از آن او را به عنوان بازیکن آزاد وارد لیست کنند.


شنیده شده سازمان لیگ بنا به دلایلی با فسخ قرارداد نوراللهی مخالفت کرده اما اگر سازمان لیگ این فسخ قرارداد را پذیرفته باشد نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس بازگردد چون این تیم از نقل و انتقالات محروم شده و حتی در صورتی که پرسپولیس بتواند تا زمستان سه بازیکن آزاد جذب کند، نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس برگردد چرا که پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۲۸ آذر باز شده و محرومیت پرسپولیس آغاز می شود و باران چشمه گفته که نوراللهی تا ۲۹ آذر سرباز است.


تنها راه نجات شماره هشت سرخ ها این است که نوراللهی در صورت فسخ شدن قراردادش توسط باشگاه قبل از ۲۸ آذر سربازی اش به اتمام برسد و به عنوان بازیکن آزاد قبل از شروع محرومیت و باز شدن پنجره زمستانی جذب تیم شود. از طرفی گفته می شود دلیلی نداشته باشگاه پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد نوراللهی کند چراکه موضوع این بازیکن با سایر بازیکنان سرباز و این که ضرورت دارد قرارداد آنها در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات ثبت شود متفاوت است.


به هر ترتیب نوراللهی با اما و اگرهای جدیدی مواجه شده است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده اند مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. باید دید اطمینان خاطر مسئولان پرسپولیس به خاطر مسابقه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است یا اینکه نوراللهی می تواند با وجود اینکه تا ۲۹ آذر سرباز است و برای فسخ قراردادش هم اقدام شده در لیگ هم بازی کند یا خیر.


در این میان حتی اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه شاید نوراللهی مقابل الهلال هم در لیست نباشد تا همه چیز بررسی شود. باید دید حداقل امروز درباره قرار گرفتن نام او در فهرست هجده نفره بازی با الهلال چه تصمیمی گرفته می شود و در روزهای آتی مدت سربازی و بحث فسخ قرارداد او در هیات فوتبال به کجا می انجامد. فعلا که پرسپولیس در سرنوشت سازترین روزهایش آبستن حوادث عجیبی شده و درباره نوراللهی هم دو سه اتفاق ناگهان و همزمان رسانه ای شده است.

نوراللهی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی