پرسپولیس با ترکیب اصلی برابر سپاهان/بازگشت ذخیره ها به نیمکت

پرسپولیس با ترکیب اصلی برابر سپاهان/بازگشت ذخیره ها به نیمکت

پرسپولیس تنها 4 روز بعد از پشت سر گذاشتن دیدار حساسش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر الاهلی که با نتیجه سه بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید، روز یکشنبه گذشته برابر پیکان قرار گرفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو ایوانکوویچ مردِ فنی و کاردان پرسپولیس که در سه سال اخیر تحول عظیمی در این تیم ایجاد کرده و تیمش به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل شده است، در این بازی به دلیل فاصله کمی که با دیدارِ سنگین با الاهلی داشت، تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

او در دیدار با پیکان ، گادوین منشا،شایان مصلح، بشار رسن و سیامک نعمتی را از ابتدای بازی در ترکیب تیم قرار داد، درحالی‌که این نفرات در بازی‌های قبلی به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده بودند و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

زمانی که برانکو به این سه نفر فرصت عرض اندام در نیمه دوم را می‌داد، هر سه در ترکیب تیم فوق‌العاده کار می‌کردند اما در دیدار با پیکان که این نفرات به صورت فیکس در زمین حاضر شدند، نتوانستند آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشند.

دلیل چنین تصمیمی از سوی برانکو، خستگی ترکیب اصلی بود و سرمربی سرخپوشان با دورنگری، قطعا دیدار با سپاهان و همچنین دیدار روز چهارم مهر با الهلال عربستان را هم در این تصمیم خود لحاظ کرده بود.

با این وجود او در بازی فردا (پنجشنبه) با سپاهان باز هم به ترکیب اصلی خود اعتماد خواهد کرد چراکه گرچه دیدار با الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است اما عدم کسب نتیجه لازم برابر سپاهان، علاوه بر اینکه تیم را از کورس رقابت با پارس جم دور خواهد کرد، همچنین بر روحیه تیم پیش از دیدار حساس با نماینده عربستان هم تاثیر منفی خواهد گذاشت.

در این شرایط در بازی با سپاهان بار دیگر محسن مسلمان و وحید امیریِ تازه نفس در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت و نیمکت‌نشین‌ها درنیمه دوم جایگزین نفرات اصلی خواهند شد.

این همان ترکیبِ همیشگی تیم برانکوست که در بازی‌های اخیر خیلی خوب جواب داده و با توجه به بار تاکتیکی پرسپولیس، باز هم می‌توان با آن از سد حریفان گذشت.

بازی سرخپوشان با سپاهان اصفهان در قالب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 20 روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.


مرضیه دارابی-خبرنگار پیروزی

لیگ برتر

پرسپولیس-سپاهان

علی :
۲۹ شهریور ۹۶
بازی باپیکانم اگرباختیم بخاطر ترکیب برانکو بود ولی ازاونجایی که بعضیا برانکوراخدامیدانند هرچقدرم که هوادارن ازبعضی کارهاش انتقادکنند فایده ای ندارد.مهمترین نقطه ضعف پرسپولیس ماهینی هست که متاسفانه یکبار هم روزنامه پیروزی نیومده بازیهای این بازیکنو انالیزبکنه که اقای برانکو ببینه .  خواهشا به این نکته بپردازید یکبارم که شده به حرف هواداران گوش بدید خواهشا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی