پرسپولیس با ۲۷ بازیکن در آسیا + لیست

پرسپولیس با ۲۷ بازیکن در آسیا + لیست

لیست نهایی پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان مشخص شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سرخپوشان فوتبال ایران با ۲۷ بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد. در حالی که پیش از این نام ۲۶ بازیکن در لیست ارسالی پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا مشاهده می‌شد اما یک مقام باشگاه پرسپولیس تایید کرد که سرخ‌ها با ۲۷ بازیکن در این مسابقات حضور خواهند یافت.

علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویشوند، بوژیدار رادوشوویچ، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، شاهین عباسیان، آدم همتی، محمدامین اسدی، احسان علوان‌زاده، سعید حسین‌پور، حمیدرضا طاهرخانی، احسان حسینی، احمد بهاروندی، شایان مصلح، علی علیپور، محسن مسلمان، سیامک نعمتی ، گادوین منشا ۲۷ بازیکن پرسپولیس در این رقابت‌ها خواهند بود.

نکته عجیب در این میان اطلاع‌رسانی ضعیف سایت AFC است. در حالی که روز گذشته لیگ قهرمانان آسیا رسما آغاز شد ولی سایت AFC هنوز اسامی کامل تیم‌ها را روی خروجی خود قرار نداده و خبرنگاران و اطلاع‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است. خروجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست پرسپولیس را ۲۶ نفره اعلام کرده و هنوز  (تا لحظه تنظیم این خبر) نام احمد بهاروندی مهاجم ۱۹ ساله پرسپولیس در این لیست قرار نگرفته است. در لیست باشگاه تراکتورسازی نیز اثری از نام سیمه، کرپیچ، مطهری، آلمیدا و عشوری به چشم نمی‌خورد و در لیست باشگاه استقلال نیز نام اسماعیلی، بویان و تیام دیده نمی‌شود. در میان سایر تیم‌ها نیز در لیست باشگاه الهلال نام بازیکنانی چون خریبین، ادواردو و ریواس در لیست حضور دارد که با اعلام رسمی این باشگاه از لیست آسیایی خط خورده بودند. چنین وضعیتی در لیست باشگاه الاهلی نیز وجود دارد که در نوع خود عجیب است و باید دید دلیل این تاخیر و ضعف در اطلاع‌رسانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا چه بوده است.

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی