دردسرهای بزرگ برانکو در دیدار با سپاهان

دردسرهای بزرگ برانکو در دیدار با سپاهان

پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان مدافع میانی نخواهد داشت.

 

به گزارش  اختصاصی پیروزی‌ دیلی، پرسپولیس در حالی روز پنج‌شنبه در مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که مدافع میانی تخصصی در اختیار نخواهد داشت. محمد انصاری بعد از اقدام هواداران استقلال در دربی مصدوم شده  و به گفته برانکو به این دیدار نخواهد رسید. از سوی دیگر سیدجلال حسینی به علت اتفاقات دربی، با رای قطعی کمیته انضباطی محروم شده است.

دیگر مدافع میانی پرسپولیس، الکسی پالیانسکی است که امروز اعلام شد از تیم جدا شده است.

با توجه به محرومیت قبلی کمال کامیابی‌نیا، پرسپولیس در دیدار با سپاهان هافبک دفاعی نیز ندارد و بدین ترتیب به احتمال زیاد شاهد حضور شهاب کرمی از ابتدا در زمین به عنوان هافبک دفاعی خواهیم بود.

برانکو برای دفاع میانی، حسین ماهینی آچار فراسنه این روزهای خود را در اختیار خواهد داشت. همچنین دیگر گزینه برانکو برای این پست، محسن ربیع‌خواه است که به تازگی از بند مصدومیت رها شده. این زوج قبلا در دیدار جام حذفی در مقابل قشقایی نیز امتحان شده بود.

احتمال استفاده از حامد آقایی مدافع جوان پرسپولیس نیز در این دیدار وجود دارد. گفتنی است بدین ترتیب فرشاد احمدزاده مجددا در دفاع چپ برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

دفاع میانی

سپاهان

پرسپولیس

علی کاوه :
۲۶ بهمن ۹۵

فوتبال است دیگر

گاهی نمی شود اصلا فلسفه خاصی هم نمی خواهد فقط نمی شود، توپ همه جا میخورد،همه جا می رود ولی از خط دروازه رد نمیشود.

کاری هم نمیشود کرد

بازیکن که حالش را با فوتبال بازی کردنش برده ، هوادار هم که اصلا زاده شده برای غصه خوردن و شنیدن کری و مهملات و اغلب اوقات دری بری و حتی فحش ناموسی

بازیکن وقتی حرفه ای میشود که دیگر هیچ: عشق به تیم وتعصب به رنگ فقط مال هوادار است تمرین و سر تیتر بودن مال بازیکن ، خوب دیگر حرفه ای هستند باید حرفه ای فکر کنند حرفه ای بخورند حرفه ای بخوابند حرفه ای تمرین کنند  حرفه ای قرارداد ببندند حرفه ای و به وقع پولشان را بگیرند

گفتم پول:خوب ساده است این آدم های حرفه ای زندگی حرفه ای هم دارند

پول آجیل شب عیدشان چون حرفه ای هستند به اندازه همه حقوق سال پدر کارگر من است که در معدن کار می کند و مجبور است بیشتر کار کند تا من بتوانم به رنگ تیم محبوبم متعصب باشم.تا من با سامانه هواداری ماهی شش هزار تومان بدهم تا مدیر عامل تیمم بتواند بخشی از بدهی های انباشته قبلی که همه اش کار آدم های حرفه ای است را بدهد

شاید او هم بدهی انباشته کند ، آخر او هم حرفه ای است.

اینکه بازی با رقیبی را ببازی که خودشان هم ترسیده بودند عیب دارد، حالا شما بنویسید هوادار سرت را بالا نگه دار.

نه نمیشود

اعصاب خوردیش می ماند برای خانواده من

آخر من حرفه ای نیستیم

بابای من سی سال است کارگر ساده معدن است او نمی تواند حرفه ای شود

اصلا می گوید حرفه ای شدن حرفه ای است که نیاز به خیلی آیتم ها دارد که در خانواده ما نیست

من وقتی تیمم باخت گریه کردم نه با چشم

با همه وجودم گریستم

به حال خودم

به تعصبم

به هواداریم

به رنگ محبوبم

به پدرم

به خانواده ام که چند روز باید بد قلگی های منو تحمل کنند تا با گذر زمان آرام شوم

بلد نیستم حرفه ای باشم

فکر کنم من هم باید بروم معدن

وگرنه پدرم پول شارژ این ماه موبایلم را ندارد

من باید یاد بگیرم در زمان باخت حرفه ای باشم و آشوب نکنم

دنیا که به آخر نرسیده

این فقط یک بازی سه امتیازی بوده

که تمام شد

آخر فصل جام را می گیریم و اصلا یادمان می رود که دربی هم بود

البته باید حرفه ای باشم و اگر مثل پارسال بخاطر اشتباه زمین وزمان و مربی و بازیکن و داوری وغیره که همه هم بخاطر حرفه ای بودن طبیعی و ذاتی است، دوم شدیم باز باید من حرفه ای فکر کنم

مهم نیست دومی هم خوب هست

سیروان خالدبان :
۲۶ بهمن ۹۵
سلام 
به هواداری پرشور و بازیکنای پرطرفدارترین تیم آسیا یعنی پرسپولیس زلزله خسته نباشی میگم بابت حضور و بازی خوبشون
اینقد خوب هستن که تیم سوم جدول تاکتیکش دفاع و ضدحمله تو کل ۹۰ دقیقه هستش و رحمتی میگه گل که خوردیم سرمو بالا بردم دیدم هنوز دقیقه ۵ نشده گل خوردیم گفتم خدایا خودت کمکی کن خخخخخخخ
متنم واسه کانال پرسپولیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی