پرسپولیس برانکو از رسیدن به پرسپولیس دایی بازماند

پرسپولیس برانکو از رسیدن به پرسپولیس دایی بازماند

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه با شکست مقابل پیکان اولین باخت این فصل را تجربه کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس تهران که در یکی دو فصل اخیر، و به ویژه در لیگ شانزدهم، در بازی های خانگی عملکرد فوق العاده ای داشت، در دیدار برابر پیکان در حالی که میزبان بود، بازی را واگذار کرد تا روند شکست ناپذیری سرخپوشان در بازی های خانگی متوقف شود. به این ترتیب، سرخپوشان پس از ۱۸ بازی خانگی بدون شکست، در دیدار برابر شاگردان مجید جلالی بازی را واگذار کردند تا این روند متوقف شده و از دستیابی به رکورد جدیدی برای شکست ناپذیری در بازی های خانگی بازماندند.


تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۱۸ بازی خانگی که بدون شکست پشت سر گذاشته بود، در برابر پیکان نتیجه را واگذار کرد تا این تیم از رسیدن به نوزدهمین بازی خانگی بدون باخت بازماند. پرسپولیس آخرین بار در هفته ۲۸ لیگ برتر پانزدهم در دیداری خانگی برابر نفت تهران مغلوب شده بود؛ دیداری که قهرمانی فصل را از چنگ پرسپولیس خارج کرد. پس از آن پرسپولیس در یک بازی دیگر در همان لیگ پانزدهم، و کل فصل شانزدهم و دو بازی ابتدایی لیگ هفدهم، در بازی های خانگی بدون شکست بود تا اینکه به شاگردان مجید جلالی در پیکان باخت.


جالب اینکه رکورد شکست ناپذیری در بازی های خانگی در تاریخ لیگ برتر با ۲۶ بازی خانگی بدون باخت در اختیار سرخپوشان است و در واقع بازیکنان این تیم نتوانستند مسیر منتهی به جابجایی این رکورد را با موفقیت طی کنند. سرخپوشان در هفته هفدهم لیگ برتر دوازدهم در ورزشگاه آزادی برابر تراکتورسازی با یک گل مغلوب شدند و پس از آن ۲۶ بازی خانگی را بدون باخت پشت سر گذاشتند. انتهای این روند شکست ناپذیری باز هم به تراکتورسازی ختم شد؛ تراکتورسازان در هفته هفتم لیگ برتر چهاردهم موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک شاگردان علی دایی را مغلوب کرده و به بازی های بدون باخت این تیم در خانه خاتمه دهند. 

برانکو

دایی

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی