پرسپولیس برای جذب ناطق دو روز فرصت دارد

پرسپولیس برای جذب ناطق دو روز فرصت دارد

باشگاه پرسپولیس یک روز دیگر برای دریافت ریاضتنامه و جذب مدافع ملی پوش تیم فوتبال نیروی هوایی عراق فرصت دارد.

به گزارش پبیروزی دیلی؛سعد ناطق مدافع تیم فوتبال فوتبال نیروی هوایی عراق در نقل و انتقالات نیم فصل مورد توجه مسئولان پرسپولیس قرار گرفت و تلاش برای جذب این بازیکن آغاز شد.

باشگاه عراقی که چندان موافق از دست دادن مدافع ملی پوش خود نبود در ابتدا شرط ۴۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه این بازیکن را مطرح کرد اما در ادامه طبق هماهنگی های انجام شده از باشگاه پرسپولیس با نماینده این بازیکن قرار شد ناطق خودش رضایتنامه اش را بگیرد و به ایران بیاید.

تیم نیروی هوایی یکی از تیم های مدعی در لیگ فوتبال عراق است و در تورنمنت ای اف سی کاپ هم حضور داشته و با پیشنهاد یک باشگاه قطری برای انتقال مهاجم خود هم مخالفت کرده است.

ناطق که ۴ ماه دیگر با باشگاه نیروی هوایی قرارداد دارد برای دریافت رضایتنامه خود و پیوستن به پرسپولیس به مسئولان باشگاه عراقی پیشنهاد داده بخشی از مطالباتش را ببخشد و رضایتنامه اش را بگیرد و همین مساله باعث امیدواری پرسپولیسی ها به جذب مدافع  عراقی شد.

در شرایطی که چند ایجنت در حال مذاکره با باشگاه نیروی هوایی برای انتقال ناطق بودند باشگاه پرسپولیس تلاش کرد فقط با نماینده خود این بازیکن مذاکره کند و سایر ایجنت ها را از روند مذاکرات کنار بگذارد.

سعد ناطق اعلام کرده تنها دو روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ عراق باقی مانده و باشگاه پرسپولیس تنها تا فردا برای جذب این بازیکن فرصت دارد. باید دید ظرف ۲۴ ساعت آینده چه اتفاقی در خصوص این انتقال رخ خواهد داد.

سعد ناطق

پرسپولیس

امین :
۱۲ بهمن ۹۵
تادق نکنیم بازیکن نمیارین
علیرضا :
۱۲ بهمن ۹۵
شما که دیشب یه مصاحبه از ناطق گذاشتین که گفته بود رضایتنامه اش صادر شده و به زودی به ایران میاد. اصلا خودتونم می دونید چی می نویسین؟؟؟؟!!!!
یاسین :
۱۲ بهمن ۹۵
سلام،شمارو به خدا،به جون بچهاتون قسمتون میدیم که فردا حتما کارتوافق باسعدناطق راانجام بدین،نزارین این بازیکن جوان وآینده دار بسیارعالی مفت ازچنگ باشگاهمون بپره،چون هم بهش نیازداریم وهم اینکه جوونه وبلحاظ مالی میتونه دراینده به باشگاه ازفروشش پول خوبی نصیب باشگاه بشه،پس جون مادرتون فردا تا میتونیدبه باشگاه ومسئولان نقل وانتقالات باشگاه فشاربیارین تا رضایتنامه سعدناطق رو بگیرن وبیارنش تو تیممون،هممون میدونیم نه یه دفاع وسط هم تراز با سیدجلال داریم نه هافبک دفاعی که بتونه درسطح کمال گتوزو باشه،پس حتما واجبه که رضایتنامش رو بگیرن،پس خواهش میکنم تا میتونید فردا فشار بیاریدب باشگاه
اکبر :
۱۱ بهمن ۹۵
تو رو خداباسعد ناطق قرارداد ببندید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی