پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی تواند بازیکن بزرگسال بگیرد

پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی تواند بازیکن بزرگسال بگیرد

تکمیل بودن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس باعث شد تا برخی ها فکر کنند این باشگاه در صورت «فسخ» یا «اقاله» با بازیکنان خود می تواند جایی برای حضور بازیکنان جدید باز کند.

 

به گزارش پیروزی‌دیلی، طبق ماده ۱۷ آیین نامه لیگ برتر، «اقاله» به معنی توافق دو طرفه میان باشگاه و بازیکن است که قانونگذار اجازه می دهد در طول فصل هم رخ دهد؛ اما اجازه نمی دهد باشگاه مذکور از این فرصت، برای جذب بازیکن جدید استفاده کند.

 

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر ضمن بیان این مطلب گفت: اصلا اینطور نیست که هر باشگاهی در هر زمان ممکن بازیکن جذب کند. اساسنامه بین المللی و همچنین داخلی مسابقات لیگ برتر به صراحت روی این موضوع تاکید کرده است. باشگاه ها می توانند اقاله انجام دهند اما نمی توانند هر زمان که دلشان خواست بازیکن جذب کنند. پرسپولیس نیز از این قاعده، مستثنی نیست. آنها می توانند هر زمان که دلشان خواست با هر کدام از بازیکنانشان، توافق دو طرفه انجام دهند و آن را هم ثبت کنند اما نمی توانند بازیکن جدیدی را جایگزین کنند.

 

وی در ادامه افزود: بحث فسخ نیز مربوط به درخواست یکطرفه از سوی باشگاه و یا بازیکن است که تنها در پنجره نقل و انتقالاتی می تواند درخواست داده شده و پس از بررسی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، پاسخ لازم صادر شود. در غیر اینصورت هیچ باشگاهی نمی تواند اقدام به فسخ یکطرفه کند.

 

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس نمی تواند از قانون جذب بازیکن آزاد، پیش از آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر استفاده کند و برانکو ایوانکوویچ مجبور است با موجودی فعلی اش که بد هم نیست به کار خود در هفدهین دوره رقابت های لیگ برتر ادامه دهد.

محرومیت از نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی