پرسپولیس-  تراکتورسازی جنگ قهرمانی در آزادی

پرسپولیس- تراکتورسازی جنگ قهرمانی در آزادی

مصاف تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی که جدال تیم های اول و دوم جدول است را باید حساس‌ترین بازی فصل دانست


به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی؛ تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند که در جدول رده بندی تیم پرسپولیس با 44 امتیاز در صدر جدول قرار داد و تیم تراکتورسازی با 44 امتیاز و 6 اختلاف فاصله در رتبه قرار داد و رقابت دو تیم در بالای جدول حساسیت این بازی را دو چندان کرده است.

شروع طوفانی پرسپولیس در نیم فصل دوم  

پرسپولیس که این روزها در شرایطی بسیار خوبی بسر می رود و با کسب نتایج مورد نظر توانسته به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند با پیروزی که هفته گذشته مقابل صبا بدست آورد تواست به پنجمین پیروزی متوالی اش در هفته اخیر دست پیدا کند. سرخپوشان پرسپولیس دور برگشت را بسیار بهتر از دور رفت آغاز کردند و با 4 پیروزی، 7 گل زده و بدون گل خورده  شروع فوق العاده ای داشتند. پرسپولیس در بازی هفته بیستم مقابل تراکتورسازی دو غائب خواهد داشت. علی علیپور به دلیل محرومیت و محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت سرخپوشان را در این بازی همراهی نخواهند کرد.

 تراکتور؛نائب قهرمان نیم فصل

تراکتورسازی برای لیگ شانزدهم نفراتی همچون محمد نوری، محسن بنگر، ادینیو، جاسم کرار و فرزاد حاتمی را جذب کرد و نیم فصل اول را با کسب 30 امتیار و رتیه دومی به پایان برد. در نیم فصل دوم این تیم تغییراتی در ترکیبش داشت و سروش رفیعی ستاره سرباز تراکتوری ها با پایان دوران خدمتش به پرسپولیس پیوست، علیرضا رمضانی دیگر بازیکنی بود که از جمع تراکتوری ها جدا شد. امیر قلعه نوعی با جذب امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو سرباز بازیکن پرسپولیس تیمش را تقویت کرد و هاشم زاده دیگر بازیکنی بود که اخیرا به تراکتور پیوست و گفته می شود سجاد شهباززاده هم از خریدهای احتمالی قلعه نوعی در روزهای آینده باشد.

 فاصله گرفتن از صدر جدول در نیم فصل دوم

 تراکتورسازی نیم فصل دوم را با پیروزی مقابل استقلال خوزستان آغاز کرد و این تیم در 4 بازی اخیرش در نیم فصل دوم دو پیروزی و دو تساوی داشته و در آخرین بازی خود قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در خانه برابر ماشین سازی متوقف شده است. 
 تراکتوری ها مثل پرسپولیس فقط یک شکست را در طول فصل تجربه داشته اند. شاگردان قلعه نوعی بعد از 13 بازی در هفته چهاردهم مقابل سپاهان در تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند .

حاتمی بهترین گلزن،ایرانپوریان موثرترین

در این تیم فرزاد حاتمی با شش گل زده بهترین گلزن تراکتورسازی است و ایرانپوریان با 6 پاس گل موثرترین بازیکن این فصل سرخپوشان تبریزی بوده است. گرچه باید گفت که قلعه نوعی بهترین بازیکن تیمش را که سروش رفیعی باشد در نیم فصل دوم از دست داد و این بازیکن که نقش محوری در حملات تراکتورسازی داشت به تیم رقیب پیوست و به جرات می شود گفت یکی از دلایل افت تراکتورسازی در نیم فصل دوم و نوسان نتایج این تیم و فاصله گرفتن از صدر جدول جدایی ستاره تاثیرگذاری همچون رفیعی بوده است.

 سه مصدوم و سه محروم روی دست قلعه نوعی

علاوه بر سینا عشوری که مسابقات این فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل از دست داد، خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی به دلیل محرومیت و محمد ایرانپوریان،هادی محمدی و شهرام گودرزی به دلیل مصدومیت دربازی مقابل پرسپولیس غائب خواهند بود.

گفتنی است دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تراکتور

جنگ قهرمانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی