پرسپولیس تیم برتر نیمه مربیان /نقش ویژه مارکو در صدرنشینی سرخ ها

پرسپولیس تیم برتر نیمه مربیان /نقش ویژه مارکو در صدرنشینی سرخ ها

 صدرنشین لیگ برتر، نیمی از موفقیت های این فصل خود را مدیون هنر سرمربی باتجربه اش در نیمه مربیان است. شاگردان برانکو 4 بار در این فصل موفق شده اند نتیجه را در نیمه دوم به سود خود تغییر دهند و یکبار نیز با گلزنی در این نیمه تا آستانه برد پیش بروند.

به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس در حساسترین دیدار فصل خود با گل ثانیه های پایانی شایان مصلح به 3 امتیازی شیرین و دلچسب دست یافت تا با یک بازی کمتر به صدر جدول صعود کند.برانکو که در این فصل بارها با تعویض های طلایی خود نتایج بازیها را به سود پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تغییر داده است، اینبار هم با یک تعویض حساب شده توانست ورق بازی را به سود تیمش عوض کند. شایان مصلح که در دقیقه 90 به جای محسن مسلمان وارد زمین شده بود در نود و ششمین دقیقه روی جاگیری خوب خودش و پاس بی نقص کامیابی نیا دروازه فروزان را باز کرد تا پرسپولیس همچنان تیم برتر نیمه مربیان باشد.

هوش بالای برانکو در بازیخوانی
بدون اغراق باید گفت برانکو در بازگرداندن تیم به شرایط بازی استاد است.او با  قدرت بالایی که در بازیخوانی دارد هر زمانی که پرسپولیس به بن بست رسیده است به خوبی توانسته با تغییر تاکتیک تیمش و یا یک تعویض گره بازی را باز کند. در بسیاری از بازیهای مهم این فصل، تعویض های برانکو نجات بخش پرسپولیس بوده که مهمترین آن در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار مرحله یک چهارم مقابل الاهلی عربستان رقم خورد که برانکو با 3 تعویض طلایی توانست تیمش را از حذف نجات داده و به نیمه نهایی برساند. از قضا در آن بازی هم این شایان مصلح بود که با گرفتن یک پنالتی از حریف قدرتمندی عربستانی زمینه ساز گل دوم سرخپوشان باشد. در بازی رفت این دو تیم نیز تعویض‌های برانکو بسیار کارساز بود و منشا و رسن همچون بازی برگشت بعد از حضور در زمین توانسته بودند بازی دو بر صفر باخته را با درخشش خود به یک تساوی ارزشمند تبدیل کنند. 

تعویض های طلایی برانکو
در فصل جاری مسابقات لیگ برتر نیز بارها تعویض هایی برانکو با پاس گل و گلزنی های خود تاثیرگذار بوده اند. در هفته دوم لیگ برتر و بازی مقابل تراکتورسازی این کمال کامیابی نیا  بود که دو دقیقه بعد از حضورش در زمین توانست گل 3 امتیازی سرخپوشان را به ثمر برساند. در دیدار مقابل گسترش فولاد نیز حضور طارمی و مسلمان در نیمه دوم موجب برتری پرگل سرخها در تبریز شد. در چند بازی هم از جمله دیدار مقابل نفت حضور سیامک نعمتی باعث گلزنی سرخپوشان شده و بدون شک تعویض و گلزنی مصلح مقابل پارس جنوبی را هم باید شاهکار بزرگ برانکو در این فصل لیگ برتر دانست؛ تعویض هایی که نشان از آمادگی و انگیزه بالای نیمکت نشینان پرسپولیس و قدرت فکری و تصمیم گیری برانکو دارد.

پرسپولیس تیم برتر نیمه مربیان
 صدرنشین لیگ برتر، نیمی از موفقیت های این فصل خود را مدیون هنر سرمربی باتجربه اش در نیمه مربیان است. شاگردان برانکو 4 بار در این فصل موفق شده اند نتیجه را در نیمه دوم به سود خود تغییر دهند و یکبار نیز با گلزنی در این نیمه تا آستانه برد پیش بروند که دریافت گل تساوی آنها را از کسب این مهم باز داشته است. سرخپوشان در بازی  با تیم های تراکتورسازی، نفت، گسترش فولاد و پارس جنوبی با گلزنی در نیمه دوم  موفق به کسب 3 امتیاز شدند و در دیدار مقابل سپاهان نیز با گلزنی علیپور در این نیمه بود که توانستند به یک امتیاز دست پیدا کنند. به عبارتی بهتر می توان گفت پرسپولیسی ها با گلزنی در نیمه دوم موفق به کسب 13 امتیاز شده اند که این نشان از تصمیمات تاکتیکی درست برانکو و آمادگی بدنی بالای بازیکنان این تیم دارد.

نقش ویژه مارکو در آمادگی سرخپوشان
اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از 90 دقیقه بازی سنگین مقابل نفرات جوان پارس جنوبی که تمام طول مسابقه را با پرس شدید و دفاع مطلق فرصت بازیسازی و گلزنی را از آنها گرفتند، همچنان خستگی ناپذیر و امیدورانه در ثانیه های پایانی برای گلزنی تلاش کردند نشان از توان بدنی بالای بازیکنان این تیم دارد.دوندگی بازیکنان پرسپولیس در زمین و تایم گلزنی سرخپوشان نشان می شود انها مانند فصل گذشته بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته اند. با وجود اینکه لیگ در طول فصل جاری چندین بار با وقفه مواجه شده و تیمها ناچار به بدنسازی بوده اند اما مربیان پرسپولیس به خوبی  توانسته اند بازیکنان را در فرم مطلوب نگه دارند و با آمادگی کامل به  مصاف حریفان بفرستند که در این بین نباید از نقش ویزه مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس گذشت. 


شیوا دورانگر

علی :
۹ آذر ۹۶
اون چیزی که واضحه اینه که شایان مصلح وسیامک نعمتی حقشون نیست ذخیره ماهینی و احمدزاده باشند این دو هر زمان که به بازی اومدن کل پنج دقیقه بازیشون می ارزیده به نود دقیقه بازی بازیکنانی مثل ماهینی واحمدزاده ولی کو گوش شنوا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی