پرسپولیس خواستار اطلاعات در خصوص بلیت بازی با الاهلی شد/ بلیت فروشی روز بازی در ابوظبی

پرسپولیس خواستار اطلاعات در خصوص بلیت بازی با الاهلی شد/ بلیت فروشی روز بازی در ابوظبی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به تماس‌های مکرر هواداران در ارتباط با مسائل مربوط به بلیت فروشی بازی برگشت سرخپوشان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان، خواستار اطلاعات از باشگاه الاهلی عربستان شد.
به گزارش پیروزی دیلی و بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، با توجه به تماس‌های فراوان هواداران به ویژه از شهرستان‌ها و همچنین از کشورهای دیگر به ویژه امارات، از باشگاه الاهلی عربستان خواهان دریافت اطلاعات درباره بلیت فروشی این بازی به ویژه قیمت آن شده است تا نسبت به ارائه آنها به هواداران اقدام شود.

 به طور کلی بلیت فروشی در لیگ قهرمانان آسیا همانطور که همه از آن اطلاع دارند در اختیار باشگاه‌های میزبان است و در این بازی هم الاهلی عربستان میزبان است. که با توجه به ظرفیت بیش از 40 هزار نفری ورزشگاه بن زاید ابوظبی انتظار داریم هواداران پرسپولیس مشکلی برای تهیه بلیت بازی نداشته باشند ولی طبعا قیمت بلیت بالاتر از رقمی است که در لیگ برتر با آن روبرو هستیم.

 خمارلو در پایان گفت: هواداران برای تهیه بلیت مشکلی نخواهند داشت اما در جریان باشند، که در تلاش هستیم تا بتوانیم راه خرید بلیت را برای آنها هموارتر کنیم که جزئیات آن در نشست هماهنگی پیش از بازی مشخص و توسط سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

بلیت فروشی

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی