پرسپولیس در دفاع و حمله موفق‌تر از الاهلی

پرسپولیس در دفاع و حمله موفق‌تر از الاهلی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان دیدار برگشت خود از مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 را در ورزشگاه محمدبن زاید امارات پشت‌سر گذاشتند که در این بازی، سرخپوشان تهرانی با حساب 3 بر یک به برتری رسیدند.
به گزارش پیروزی دیلی،در آمار منتشر شده از سوی ارگان رسمی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس توانست 11 شوت به دروازه الاهلی شلیک کند و تیم حریف 13 بار این کار را انجام داد که هر تیم تنها 5 شوت به سمت چهارچوب داشت. سرخپوشان 4 بار موفق به دفع توپ و ممانعت از شوتزنی حریف شدند اما الاهلی تنها یک بار موفق به این کار شد که نشان از دفاع بهتر سرخپوشان تهرانی در این بازی سنگین دارد.

 همچنین سرخپوشان 4 بار بیرون از محوطه جریمه شوتزنی داشتند در حالی که مهاجمان الاهلی 6 بار اقدام به شوتزنی از فاصله دور کردند. هر دو تیم در زدن شوت از درون محوطه جریمه به سمت دروازه یکدیگر در عدد 7 برابر بودند با این تفاوت که پرسپولیسی‌ها 4/71 درصد دقت در شوتزنی داشتند اما تیم الاهلی تنها 7/41 درصد شوت‌های صحیح از خود در آمار بعد از بازی برجای گذاشت.

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی