پرسپولیس در چنین روزی:10 آبان

پرسپولیس در چنین روزی:10 آبان

پیروزی دیلی؛ امروز 10 آبان 1396است و در تقویم تاریخ ورزشی امروز نگاهی داریم به اتفاقات مهم پرسپولیس در چنین روزی

1358- باشگاه های تهران-پرسپولیس1 - دارایی 0

در مسابقات نیمه کاره تهران در سال 58، پرسپولیس با تک گل محمود خوردبین تیم دارایی را شکست داد. این آخرین گلی بود که سرپرست کهنه کار سرخپوشان با پیراهن پرسپولیس در فوتبال ایران به ثمر می رساند؛ گلی که با خاطره ای خوش برای تماشاگران پرسپولیس همراه بود و زمینه پیروزی سرخپوشان را فراهم آورد.  ناگفته نماند بازی پرسپولیس مقابل دارایی در امجدیه برگزار شد و با استقبال 18 هزار تماشاگر همراه بود. مسابقات باشگاههای تهران بعد از دو هفته تعطیل و ناتمام باقی ماند .

 

1366-حذفی تهران-پرسپولیس3،  هفده شهریور1

در مسابقات جام حذفی تهران، پرسپولیس مقابل تیم هفده شهریور به برتری 3 بر یک دست یافت. مرتضی کرمانی مقدم، فرشاد پیوس و محسن عاشوری گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

 

1370-باشگاه های تهران-پرسپولیس3، بانک تجارت 2

در چارچوب جام باشگاه های تهران، پرسپولیس با نتیجه 3-2 از سد تیم قدرتمند بانک تجارت که از وجود علی دایی سود می برد گذشت. ناصر محمدخانی دو بار و فرشاد پیوس زننده گل های سرخپوشان بودند.

 

1375-لیگ آزاداگان-پرسپولیس2، سپاهان 2

دیدار رفت تیم های پرسپولیس و سپاهان در مسابقات لیگ ششم آزادگان با تساوی پرگل 2-2 دو تیم همراه بود.ادموند بزیک و بهروز رهبری فر زننده گل های سرخپوشان بودند.

 

1381-لیگ برتر-سایپا 1، پرسپولیس1

در هفته سوم مسابقات دومین دوره لیگ برتر، پرسپولیس برابر سایپا با تساوی یک-یک متوقف شد. سهراب انتظاری زننده تک گل بازی برای سرخها بود.

 

1391- لیگ برتر- پرسپولیس 6 –پیکان 0

در هفته چهاردهم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر، تیم پرسپولیس با 6 گل پیکان را در هم کوبید.  کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش پرسپولیس در این بازی هتریک کرد و در دقایق ۳۶ ، ۴۸ و ۵۷ گلزنی کرد و زننده گل های دیگر پرسپولیس نورمحمدی در دقیقه ۴۲ ، نوری در دقیقه ۶۳ و محمد قاضی در دقیقه ۸۶ بودند.

 

10 آبان

روزشمار پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی