پرسپولیس در چنین روزی؛ 16 شهریور

پرسپولیس در چنین روزی؛ 16 شهریور

پیروزی دیلی؛ امروز 16 شهریور 1396است و در تقویم تاریخ ورزشی امروز نگاهی داریم به اتفاقات مهم پرسپولیس در چنین روزی

1351-جام دوستی-پرسپولیس2- آرارات صفر

 در مسابقات جام دوستی، تیم پرسپولیس با گل های حسین کلانی و اکبر افتخاری مقابل آرارات به برتری رسید.

1352-لیگ تخت جمشید-پرسپولیس6- استقلال صفر

در یک روز تاریخی و به یاد ماندنی، شیران پرسپولیس در بازی با رقیب دیرینه خود موفق به ثبت یک نتیجه تاریخی شدند و حریف قدرتمند خود را با 6 گل در هم کوبیدند. همایون بهزادی 3 بار، ایرج سلیمانی دو بار و حسین کلانی زننده گل های سرخپوشان بودند.

 

1360-باشگاه های تهران-پرسپولیس2 – برق 0

در مسابقات باشگاه های تهران، تیم پرسپولیس در بازی مقابل برق با دوگل به برتری رسید. غلامرضا فتح آبادی و جواد حسن زاده گل های بازی را به ثمر رساندند.

 

1363-باشگاه های تهران-پرسپولیس6- شاهین یک

11 سال بعد از 6 تایی شدن استقلال، سرخپوشان یکی دیگر از تیم های قدرتمند دهه 60 فوتبال ایران را مقتدرانه و با 6 گل در هم کوبیدند. از سری رقابتهای جام باشگاه های تهران دو تیم پرسپولیس و شاهین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برد پرگل سرخها همراه بود. پروین  و فتح آبادی هر کدام 2 بار در این بازی گلزنی کردند و سایر گل های تیم پرسپولیس را محمدخانی و درخشان به ثمر رساندند.

 

1386- لیگ برتر- پرسپولیس2 – پیکان1

در هفته چهارم هفتمین دوره لیگ برتر، تیم پرسپولیس مقابل پیکان به برتری دو بر یک رسید. محسن خلیلی در دقیقه 41 و سپهر حیدری در پنجاه و دومین دقیقه بازی گل های سرخپوشان را زدند.

 

1388- لیگ برتر- ذوب آهن 1- پرسپولیس1

در هفته پنجم لیگ نهم، تیم پرسپولیس در اصفهان با ذوب آهن این شهر به تساوی یک-یک رسید. کریم باقری گل تساوی سرخپوشان را در دقیقه 53 به ثمر رساند.

 

16 شهریور

روزشمار پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی