پرسپولیس در چنین روزی:16 فروردین

پرسپولیس در چنین روزی:16 فروردین

پیروزی دیلی؛ امروز 16 فروردین 1397 است و در تقویم تاریخ ورزشی این روز نگاهی داریم به اتفاقات مهم پرسپولیس در چنین روزی.

1347-دوستانه-پرسپولیس صفر – استقلال  صفر
پرسپولیس اولین دیدار رسمی خود را در مقابل تاج(استقلال)برگزار کرد.دو تیم در ورزشگاه شهید شیرودی در حضور 20 هزار تماشاگربه مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ترکیب نخستین دربی پایتخت، بازیکنان صاحب نامی همچون ابراهیم آشتیانی، حمید جاسمیان ، جعفر کاشانی، رضا وطنخواه، همایون بهزادی (کاپیتان) و حسین کلانی برای سرخپوشان و کامبیز جمالی(کاپیتان)، علی جباری، حسین فرزامی، داریوش مصطفوی و مرتضی شرکا برای آبی پوشان حضور داشتند. زنده یاد پرویز دهداری وعلی دانایی فر نیز هدایت پرسپولیس و استقلال را برعهده داشتند.

1348- انتخابی باشگاه های تهران- پرسپولیس صفر- پیکان صفر

در مسابقات انتخابی باشگاه های تهران، تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه امجدیه به تساوی بدون گل دست یافتند.

1365- باشگاه های تهران- پرسپولیس 2 – هما صفر
تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاه های تهران با گل های حمید درخشان و شاهرخ بیانی موفق شد تیم هما را در ورزشگاه آزادی دو بر صفر مغلوب کند.

1378- لیگ ازادگان- شهرداری تبریز صفر- پرسپولیس صفر

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز در لیگ نهم آزادگان بدون گل مساوی به پایان رسید. این بازی در استادیوم باغشمال تبریز برگزار شد.


1396- لیگ برتر- پرسپولیس2 – پیکان صفر
در هفته بیست و ششم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر پرسپولیس بعد از دو باخت پیاپی موفق شد در یک بازی برتر پیکان را با گل های علی علیپور و مهدی طارمی شکست داده  و با اختلاف 12 امتیازی شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

16 فروردین

روزشمار پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی