پرسپولیس در چنین روزی:3 آذر

پرسپولیس در چنین روزی:3 آذر

پیروزی دیلی؛ امروز3 آذر1396است و در تقویم تاریخ ورزشی امروز نگاهی داریم به اتفاقات مهم پرسپولیس در چنین روزی.


1351-باشگاه های تهران-پرسپولیس2 - آتش نشانی 0

تیم آماتور پرسپولیس در اولین بازی خود در جام باشگاه های تهران با نتیجه دو بر صفر برابر آتش نشانی به پیروزی رسید. اصغر ادیبی و حسین بهاریان به ثمر رساندند.

 

1353-لیگ تخت جمشید-پرسپولیس1- پاس1

در هفته بیست و یکم مسابقات دومین دوره لیگ برتر، تیم پرسپولیس برابر پاس به تساوی یک- یک دست یافت. حسین کلانی زننده گل سرخپوشان در این بازی بود.دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر سرخپوشان و گلی که علی پروین از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به سود پرسپولیس به پایان یافته بود.

 

1362-باشگاه های تهران-پرسپولیس3-  دارایی 1

در مسابقات باشگاه های تهران، پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک برابر تیم قدرتمند دارایی به برتری رسید. ناصر محمدخانی دوبار و عباس کارگر برای سرخپوشان گلزنی کردند.

 

1366-جام حذفی- ماشین سازی 0- پرسپولیس 1

در مرحله یک هشتم مسابقات جام حذفی، تیم پرسپولیس با تک گل مرتضی کرمانی مقدم در تبریز برابر ماشین سازی به پیروزی رسید. سرخپوشان بازی برگشت را هم با برتری 3 بر یک به سود خود به پایان بردند تا در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر یک به یک چهارم نهایی حذفی صعود کنند.

 

1368-باشگاه های تهران-پرسپولیس2- نیروی زمینی 1

در مسابقات باشگاه های تهران، پرسپولیس مقابل نیروزی زمینی به برتری دو بر یک رسید. رضا عابدیان و محسن عاشوری زننده گل های سرخپوشان بودند.

 

3آذر

روزشمار پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی