پرسپولیس را باید قهرمان این فصل بدانیم؟

پرسپولیس را باید قهرمان این فصل بدانیم؟

 پیروزی در جم برای پرسپولیس گام بزرگی بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پیروزی در جم برای پرسپولیس گام بزرگی بود. شاگردان برانکو با این پیروزی نه تنها صدر جدول را پس گرفتند بلکه نشان دادند که می توانند در خانه اصلی ترین رقیبشان هم به پیروزی برسند و هراسی از هیچ تیمی ندارند.

 

بسیاری از کارشناسان از ابتدای فصل پرسپولیس را بخت اول قهرمانی این فصل می دانستند و پیروزی برابر پارس جم هم یک بار دیگر این مسئله را تایید کرد.

 

با این وجود، پیروزی برابر پارس جم اصلا آسان به دست نیامد و تیم جنوبی تا آخرین دقایق بازی مقاومت کرد و حتی فرصت پیروزی برابر پرسپولیس را هم داشت. شرایط بازی به خوبی نشان داد که شاگردان تارتار اصلا حریف دست و پا بسته ای نیستند و اگرچه سه امتیاز ارزشمند را در کورس با پرسپولیس واگذار کردند اما به این راحتی ها فعلا قصد ندارند که رویایشان را کنار بگذارند. پرسپولیس قطعا تا پایان فصل باید مواظب پارس جم باشد و علاوه بر این تیم های دیگر مانند پیکان و فولاد هم در تعقیب پرسپولیس هستند.

 

این مسئله نشان می دهد که هنوز خیلی زود است که بشود در مورد قهرمانی پرسپولیس در این فصل سخن گفت و اگرچه پرسپولیس با پیروزی برابر پارس جم نشان داد که به چیزی به جز دفاع از عنوان قهرمانی خود نمی اندیشید اما به نظر می رسد که آنها این فصل کار دشوارتری از فصل پیش برای رسیدن به جام قهرمانی خواهند داشت.

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی