پرسپولیس ریسک نمی‌کند؛ تکلیف کامیابی‌نیا امروز مشخص می‌شود

پرسپولیس ریسک نمی‌کند؛ تکلیف کامیابی‌نیا امروز مشخص می‌شود

سرمربی پرسپولیس همچنان برای استفاده از کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی تیمش برای بازی فردا مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان تردید دارد.

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ بارها اعلام کرده است برای استفاده از بازیکنان اصلی پرسپولیس که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اند عجله نمی کند. از این رو محسن ربیع خواه را به عنوان هافبک دفاعی در تمرینات به کار می گیرد تا بتواند در نخستین بازی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، جانشین مناسبی برای کمال کامیابی نیا بوده و به میدان برود.

سرمربی پرسپولیس در طول زمان نقل و انتقالات لیگ برتر، تاکید زیادی بر تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا داشت. وی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود به هیچ وجه نباید اجاه خروج کامیابی نیا داده شود. همین امر هم اتفاق افتاد تا بازیکن دوست داشتنی برانکو یک فصل دیگر هم پیراهن سرخ پایتخت را بر تن کند.

با این حال کادر فنی پرسپولیس نمی خواهد در استفاده از کامیابی نیا که کتف مصدومش را جراحی کرده است، عجله کند. برانکو می خواهد پس از تمرین عصر امروز پرسپولیس درباره استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت مقابل فولاد خوزستان تصمیم گیری کند. در صورتی که برانکو روی عدم استفاده از کامیابی نیا به نظر قطعی برسد، محسن ربیع خواه را به عنوان هافبک دفاعی به زمین می فرستد.

 

مصدومیت

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی