پرسپولیس قطعاً از پنجره زمستانی محروم است

پرسپولیس قطعاً از پنجره زمستانی محروم است

باشگاه پرسپولیس در پی آن است تا هر طور شده پرونده شکایت ریزاسپور را با اعتراض به حکم فیفا در دادگاه حکمیت ورزش CAS به سود خود ببندد.
به گزارش پیروزی دیلی، این کار نیاز به قدرت حقوقی و مدارک معتبر دارد.

 اسناد جدید و تصمیم CAS

 باشگاه برای آنکه ثابت کند در ماجرای اخیر حق داشته، مدارک خود مبنی بر عقد قرارداد با مهدی طارمی در فروردین ماه سال قبل را با تمام اسناد آن به دادگاه CAS ارسال کرد. همراه این مدارک، یک تیم حقوقی قدرتمند که وکلای سوئیسی و ایرانی در آن حضور دارند، به دادگاه معرفی شده‌اند تا از حق پرسپولیس دفاع کنند. این مدارک سابقاً در اختیار فیفا قرار نداشت و فیفا روی شکایت ریزاسپور و بدون شنیدن دفاعیات کامل باشگاه پرسپولیس، اعلام رأی کرده بود.

 راه‌شان جدا شد 

باشگاه پرسپولیس برای اثبات حقانیت خود، اسنادی را رو کرد که شاید به ضرر مهدی طارمی شود. مدارک و اسنادی که نشان می‌دهد سه ماه قبل از رفتن طارمی به ترکیه و عقد قرارداد با ریزاسپور، با او قرارداد امضا کرده‌اند. این مدارک که در اختیار CAS قرار گرفته، شاید راه طارمی و باشگاه را در این پرونده از هم جدا کند. طارمی نیز به صورت جداگانه فقط به میزان جریمه مالی رأی اعتراض کرده است.

 لجبازی ترک‌ها و درخواست عجیب

 با اینکه شایعات خنده‌داری در مورد لابی وزارت امور خارجه با اردوغان برای بخشش محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن مطرح شده بود اما این اخبار صحت نداشت. بد نیست بدانید باشگاه ریزاسپور همچنان در حال تلاش است تا رقم محکومیت باشگاه را از 789 هزار یورو به 2 میلیون یورو افزایش بدهد. مدیران باشگاه ترکیه‌ای در نامه اول‌شان درخواست 2 میلیون یورو غرامت از پرسپولیس کرده بودند و در نامه دوباره به CAS نیز همین رقم را درخواست کرده‌اند!

 محرومیت قطعی است

 یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، خبر مهمی در مورد پرونده فوق به ما داد. او گفت: «روند بررسی مدارک باشگاه پرسپولیس در CAS حداقل تا 40 روز آینده ادامه پیدا خواهد کرد و سپس رأی نهایی ارسال می‌شود. این امکان وجود دارد محرومیت پرسپولیس کاهش یابد چون اسناد معتبری به CAS فرستادیم اما مشکل اینجاست که زمان زیادی تا نقل و انتقالات نیم‌فصل باقی نمانده است. از طرف دیگر، اگر همین فردا هم محرومیت پرسپولیس بخشیده شود، دادگاه CAS به کمیته انضباطی فیفا و باشگاه ریزاسپور در مورد این رأی نامه می‌نویسد و از آنها می‌خواهد دفاعیه‌شان در مورد بخشش پرسپولیس را به CAS بفرستند که همین امر، حداقل کار را تا اردیبهشت به تأخیر می‌اندازد و آن زمان، لیگ ایران از پنجره نقل و انتقالات زمستانی عبور کرده و منتظر پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.»

 همه امیدوارند

 با این حال، ارکان حقوقی باشگاه امیدوارند با توجه به مدارک جدید و دفاعیات کاملی که داشتند، محرومیت پرسپولیس حداقل از نقل و انتقالات تابستانی برداشته شود و در تابستان بتواند بازیکن بگیرد. این امیدواری حتی وجود دارد جریمه باشگاه پرسپولیس تا 350 هزار یورو کاهش یابد. به هر حال شاید در مورد این پرونده به زودی، خبرهای خوبی بشنوید.

ریزه اسپور

محرومیت از نقل و انتقالات

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی