درخشان: پرسپولیس نباید پس از گل بی محابا حمله می کرد/بازیکنان مغرور شده بودند

درخشان: پرسپولیس نباید پس از گل بی محابا حمله می کرد/بازیکنان مغرور شده بودند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه سرخپوشان پس از گل اول به استقلال دچار غرور شدند گفت: بازیکنان پرسپولیس به این فکر نکردند که حریف تیم بزرگی است.

 

به گزارش پیروزی دیلی، حمید درخشان ضمن تشریح دلایل شکست پرسپولیس برابر استقلال گفت: در مجموع دربی خوبی را شاهد بودیم اما پرسپولیس باید تدابیری می‌اندیشد که نتیجه در نهایت اینگونه رقم نمی‌خورد.

وی افزود: پرسپولیس هنگامی که به گل اول رسید باید تدابیری می‌اندیشید که گل زده را حفظ می‌کرد اما پس از آن گل بازیکنان کمی دچار غرور شدند و به فکر زدن گل های بیشتر افتادند به نوعی که تنها هنگام دفاع حسینی و انصاری در عقب زمین باقی می‌ماندند و سایر بازیکنان به دنبال زدن گل های بیشتر بودند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان به این فکر نکردند که حریف تیم بزرگی است و پس از گل اول خیلی هجومی ظاهر شدند و همین یکی از دلایلی بود که استقلال به بازی برگشت و توانست بازی را برگرداند.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس نباید پس از گلش به این اندازه هجومی ظاهر می‌شد و باید ابتدا به فکر حفظ گلش می‌افتاد تا زدن گلهای بیشتر.

درخشان در رابطه با اینکه پرسپولیس نیمکت قوی برای تغییر نتیجه نداشت، تصریح کرد: به هر حال این همان بازیکنانی بودند که اول فصل به تیم اضافه شدند اما موضوعی که مشخص است این است که باید برای آسیا تدابیر ویژه ای اندیشیده شوند چرا که در آن مسابقات تیم ها به مراتب قوی تر و حرفه ای تر از لیگ ایران هستند. بازیکنان نیز باید این شکست را فراموش کنند و به فکر بازیهای حساس آینده و قهرمانی در لیگ باشند.

 

دربی 84

درخشان

غرور بازیکنان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی