پرسپولیس و پروفسور در باشگاه 120 تایی‌ها

پرسپولیس و پروفسور در باشگاه 120 تایی‌ها

برانکو ایوانکوویچ در بازی با پارس جنوبی برای صدوبیستمین بار روی نیمکت تیم پرسپولیس خواهد نشست.
به گزارش پیروزی دیلی، 17 فروردین 94 پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسید و قرار شد او دو روز بعد به تهران بیاید تا هدایت یکی از بحران زده ترین پرسپولیس های تاریخ را بر عهده گیرد. پس از داستان های خصوصی سازی و مشکلات فنی تیم حمید درخشان کمتر کسی به آینده پرسپولیس امیدوار بود اما حضور مربی با دانش و پرسابقه ای چون برانکو، خوش بینی را به طرفداران این تیم تهرانی تزریق کرد.

 او به تهران آمد و در اولین بازی مقابل سپاهان، در روزی که شاگردانش از حریف پیش افتادند و به زعم کارشناسان داوری، یک پنالتی هم روی طارمی دیده نشد اما در نهایت بازی به نفع سپاهان به پایان رسید. 4 بازی بعدی در لیگ چهاردهم نیز با یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی به پایان رسید و سرخ ها در لیگ قهرمانان هم 2 برد و یک باخت را با برانکو تجربه کردند تا زمان آماده سازی برای حضور در لیگ پانزدهم فرا برسد.

 شاگردان ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم 16 بار پیروز شدند، 9 تساوی به دست آوردند و 5 مرتبه نیز طعم تلخ شکست را چشیدند. آن ها در جام حذفی از مرحله یک شانزدهم و یک هشتم عبور کردند اما در یک چهارم نهایی مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند. 

 فصل بعد، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت و هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی در لیگ راضی نمی شدند. قرمزها در لیگ با 20 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست قاطعانه به مقام قهرمانی رسیدند اما در جام حذفی و در همان اولین مرحله، با تساوی در وقت قانونی در ضربات پنالتی به قشقایی باختند. در آسیا، سهم پرسپولیس 4 برد، 2 باخت و شش تساوی بود؛ دو شکست آن ها به بازی مرحله گروهی مقابل الریان و نیمه نهایی برابر الهلال مربوط می شود. 

 این فصل، پرسپولیسی ها به 18 برد لیگ برتری، 6 تساوی و 3 باخت رسیده اند. سرخپوشان پایتخت در جام حذفی به 2 برد و یک مساوی (باخت در پنالتی) دست یافتند و در آسیا، صاحب 3 پیروزی، 1 شکست و یک تساوی شدند. 

 کارنامه برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس در مجموع: 

 لیگ برتر: 92 بازی (55 برد، 23 تساوی، 12 باخت)

 جام حذفی: 7 بازی (4 برد، 2 تساوی، 1 باخت) 

آسیایی: 20 بازی (9 برد، 7 تساوی، 4 باخت)

برانکو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی