پرسپولیس – السد؛ نبرد دیوارهای بتنی

پرسپولیس – السد؛ نبرد دیوارهای بتنی

تیم های پرسپولیس و السد از قدرت تدافعی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 باید در گروه سوم رقابت ها با یکدیگر دیدار کنند.

 

السد که به نظر می رسد قوی ترین حریف سرخپوشان در این گروه باشد، در پایان نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر پس از الدحیل، با 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

 

با وجود فاصله دو امتیازی السد با صدر جدول، بهترین خط دفاع لیگ ستارگان تا به اینجا در اختیار این تیم است. یاران مرتضی پورعلی گنجی در یازده بازی این فصل 15 گل دریافت کرده اند و عملکرد دفاعی مناسبی را از خود به ثبت رسانده اند.

 

در سمت مقابل پرسپولیس، حریف ایرانی السد، نیم فصل اول لیگ برتر را چنان باقدرت به پایان رساند که تمامی رکوردها را به خود اختصاص داد. پرسپولیسی ها علاوه بر بیشترین گل زده، آمار بهترین عملکرد دفاعی را نیز به نام خود ثبت کردند و با تنها 6 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ ایران هستند.

 

هرچند حدود هفتاد روز تا جدال این دو تیم در ورزشگاه جاسم بن حمد باقی مانده، اما در هر حال مصاف تیم هایی که در لیگ خود خطوط دفاع مستحکمی داشته اند جالب توجه خواهد بود.

 

همچنین حضور مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش السد در مقابل پرسپولیس جذابیت های خاص خود را دارد. پورعلی گنجی در تیم ملی بارها در کنار سیدجلال حسینی به میدان رفته و در فصل آتی لیگ قهرمانان باید 2 بار در مقابل این مدافع باتجربه بازی کند.

السد

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی