پرسپولیس – لخویا؛ برانکو در فکر انتقام

پرسپولیس – لخویا؛ برانکو در فکر انتقام

برانکو دو فصل پیش با پرسپولیس در مقابل لخویا شکست خورد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دو سال پیش وقتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان حاضر بود با لخویا همگروه شد و در دو بازی رفت و برگشت دو نتیجه متفاوت گرفت. در زمستان تهران تیم لادروپ اسیر تیم درخشان شد و با سه گل باخت اما در دوحه انتقام گرفت و با سه گل برنده شد. در بازی برگشت این برانکو ایوانکوویچ بود که روی نیمکت نشست و در اولین بازی آسیایی‌اش با پرسپولیس شکست بدی را تجربه کرد اما حالا و در دو بازی رفت و برگشت یک هشتم نهایی برانکو این فرصت را دارد تا از تیم متمول قطری انتقام بگیرد.


مطمئنا شرایط فعلی پرسپولیس با آن روزهایی که پروفسور تازه به پرسپولیس آمده بود تفاوت زیادی دارد. البته لخویا تیم قدرتمندی است و با کسب 14 امتیاز در مرحله گروهی بهترین عملکرد را در این بازی‌ها داشت. این تیم قطری معزعلی مهاجم خطرناکش را به خاطر محرومیت از دست داده اما بازیکنان شاخص خارجی زیادی دارد. با این حال توان پرسپولیس برای شکست این تیم در دو بازی رفت و برگشت کافی است و برانکو می‌تواند به انتقامی شیرین فکر کند.


پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی