پرسپولیس ۱ - ذوب آهن ۰/سرخ ها به دو امتیازی صدر رسیدند

پرسپولیس ۱ - ذوب آهن ۰/سرخ ها به دو امتیازی صدر رسیدند

 تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت. 

به گزارش پیروزی دیلی ، دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل دقیقه 15 شجاع خلیل‌زاده با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. خلیل‌زاده در بازی قبلی پرسپولیس هم برابر ماشین سازی تک گل سه امتیازی پرسپولیس را با ضربه سر به ثمر رسانده بود.


ترکیب پرسپولیس:

 علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (احسان حسینی -3+90)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (سعید حسین‌پور - 85)، گادوین منشا و علی علیپور (محمدامین اسدی - 78).


ترکیب ذوب‌آهن: 

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده (علی خدادادی - 88)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا (محمدرضا عباسی - 83) و رضا حبیب‌زاده (محمدزبیر نیک‌نفس - 75).



دقایق حساس:

نیمه اول

دقیقه 8: ارسال امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر خطرناک گادوین منشا همراه بود، هرچند ضربه او راهی اوت شد.


دقیقه 11: حرکت پرسپولیسی‌ها از سمت راست با پاس عرضی برای بشار رسن می‌توانست به موقعیت خطرناکی برای این تیم تبدیل شود، اما هافبک عراقی پرسپولیس نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 14: در شلوغی محوطه جریمه ذوب‌آهن، بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شدند، اما ضربه‌ای که برای باز کردن دروازه رشید مظاهری نواخته شد پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن برگشت داده شد.


دقیقه 15: کرنر ارسالی از سوی امید عالیشاه با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل شد.


دقیقه 22: ارسال محسن ربیع‌خواه از سمت چپ به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن، می‌توانست با ضربه سر علی علیپور به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود که رشید مظاهری از روی خط دروازه توپ را برگشت داد.


دقیقه 30: گادوین منشا با سپردن توپ به بشار رسن، فضای خوبی را برای طراحی یک موقعیت گل ایجاد کرد. پاس رسن پشت مدافعان ذوب‌آهن را علی علیپور به سمت دروازه مظاهری زد، اما خروج به موقع مظاهری مانع از باز شدن مجدد دروازه‌اش شد.


دقیقه 37: حمید بوحمدان با خطایی که در میانه زمین انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


دقیقه 44: امید عالیشاه پس از اعلام خطایش از سوی داور به شدت نسبت به این تصمیم اعتراض کرد که با کارت زرد جریمه شد.


دقیقه 2+45: بعد از پایان بازی در نیمه نخست علی علیپور به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.


نیمه دوم

دقیقه 55: تکل هادی محمدی روی پای علی علیپور داور را مجاب کرد تا مدافع ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کند.


دقیقه 56: میلاد شیخ‌فخرالدینی دیگر بازیکن ذوب‌آهن بود که داور به او کارت زرد نشان داد و این بار دلیل این کارت تمارض برای گرفتن خطای پنالتی بود.


دقیقه 58: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را امید عالیشاه یک ضرب به سمت دروازه ذوب‌آهن شلیک کرد که مظاهری توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.


دقیقه 64: کمال کامیابی‌نیا با خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


دقیقه 76: ضد حمله تند و تیز پرسپولیسی‌ها با حرکت پا به توپ علی علیپور همراه بود، اما این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند یا پاسی را برای منشا فراهم کند تا مظاهری دروازه‌اش را نجات دهد.


دقیقه 86: علیرضا بیرانوند به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


دقیقه 87: میلاد فخرالدینی با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.


به گزارش پیروزی دیلی ،پرسپولیس با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی