پرواز نوجوانان ایران

پرواز نوجوانان ایران

فردا در هندوستان فوتبال ما پرواز بلند خود را در ابعاد جهان با نوجوانان انجام می‌دهد. این دیگر حکایت تازه‌ای است از موفقیت کل فوتبال ما. آمدن در جمع 8 تیم با 4 پیروزی با خط حمله مثال‌زدنی.
عبور از آلمان، کاستاریکا، گینه و مکزیک باعث تعجب جهانیان شده است. تیم نوجوانان ایران چون یک تیم بزرگسال حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند. آلمان‌ها که سرآمد فوتبال پایه در دنیا به حساب می‌آیند با ۴ گل از نوجوانان ما شکست خوردند و فردا اسپانیا با جنگجویان کوچک خود و بهترین بازیکن نوجوان کشورشان آبل روئیز و آلوارو که درون دروازه بی‌نظیر است، با ما روبه‌رو می‌شوند. عبور از اسپانیا تا چه اندازه می‌تواند برای جامعه ما، ورزش ما، فوتبال ما شوق‌آور باشد. مسئولان باید در هندوستان باشند و بزرگترین پاداش را به نوجوانان ما وعده دهند، هر چه توان و دانش و انرژی فدراسیون فوتبال دارد باید در پای این بازی خرج کند تا خودش جاودانه شود. عبور از اسپانیا یعنی رفتن به جمع ۴ تیم و مبارزه با برنده مالی و غنا و رسیدن به رؤیاهای دور و دراز فوتبال ما که دور از دسترس هم نیست. فرصت خوبی به دست آمده است و باید به بهترین شکل از آن بهره ببریم. در این دوره برزیل قدرت فوق‌العاده‌ای است و بقیه از ما بالاتر نیستند. برزیل باید آلمان را شکست دهد و آمریکا با انگلیس بازی می‌کند تا برنده آنها به فینال بیاید. شاید ایران هم در فینال به برزیل رسید. حادثه اخطار نمی‌کند. این نوجوانان لیاقت قهرمانی جهان را دارند، باور کنید دارند. از سال 1985 که این مسابقات به شکل رسمی برگزار شده است نوجوانان نیجریه 5 بار به مقام قهرمانی رسیده است و برزیل سه بار فاتح آن شده است. غنا، مکزیک، فرانسه، شوروی عربستان و سوئیس هم جام را برده‌اند و حالا نوبت نوجوانان ایران است. بازی با اسپانیا نسبت به بازی‌های قبلی برای چمنیان و بازیکنانش کمی حساس‌تر است. احتیاط در شروع کار لازم است تا روحیه تیمی چون ایران دچار ضعف نشود و سپس اجرای برنامه‌های تنظیم شده مربیان. فردا در ورزشگاه جواهر لعل نهرو کوچی ایران به مصاف اسپانیا می‌رود و یک داور اهل بولیوی به نام گری وارگاس آن را قضاوت خواهد کرد. پیروزی مقابل اسپانیا کار آسانی نیست اما با این بازی‌های زیبای نوجوانان این مهم اتفاق خواهد افتاد. یوزهای یال درآورده ایران به جمع ۴ تیم می‌روند؟

تیم ملی نوجوانان

جام جهانی نوجوانان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی