پروژه بارسلونا یابی!

پروژه بارسلونا یابی!

بازی برگشت بارسلونا با یوونتوس در استادیوم یوونتوس شهر تورین است . بارسلونا با پیراهنی به رنگ پیراهن تیم آ ث رم بازی می‌کند!
به گزارش پیروزی دیلی، در سیمای بارسلونا نمی‌توانیم بارسلونا را شناسایی کنیم. مسی روی نیمکت است و نیمار در استادیوم پارک دو پرن با یاران جدیدش مشغول آتش بازی در مقابل سلتیک است بارسلونا دیگر آن تیم بدون دفاع بازی رفت مرحله یک چهارم نهائی لیگ قهرمانان گذشته نیست که در همین ورزشگاه با سه گل مغلوب می شود اما شباهتی به بارسلونا ندارد تیمی که می تواند با بازی درخشان هافبکها و مهاجمین و حتی پشتیبانی هجومی مدافعینش لرزه بر اندام حریفانش بیافکند . سیستم تدافعی بارسلونا بهتر کار می کند اما بارسلونائی که بارسلونا نباشد بی گمان خوشایند هیچکس نیست. 

 مسی شرط تمدید قرار دادش را منوط به تقویت تیم کرده؛ او نمی‌خواهد عرصه را به رقیب همیشگی، رونالدو ببازد. رونالدو دو بار در این سالها هم لیگ قهرمانان اروپا و هم عنوان بهترین مرد سال جهان را برده است . بارسلونا دیگر آن تیم ستاره ها نیست و مسی برای حضور در بارسلونا نیازمند دیدن ستاره هائی است که پیراهن های بارسلونا جدید را بپوشند. 

 پس از بازنشستگی ژاوی و انتقال دنی آلوز و نیمار و پا به سن گذاشتن اینیستا و افت وحشتناک سوارز و عدم جانشینان شایسته برای ستارگان بارسلونا نمی تواند از دید مسی چشم خریداری داشته باشد. 

پروژه های بارسلونا برای ساختن یک زوج طلائی دیگر چون ژاوی و اینیستا شکست خورده اند و لوئیز انریکه با خریدن بازیکنانی چون دنیس سوارز و گومز و توران فقط میلیونها یورو را از دست داد. پروزه خرید وراتی و کوتینیو هم در تابستان گذشته به نتیجه ای نرسید . نیمار از بارسلونا رفت و عثمان دمبله مصدوم شد و دلفئو و آلکاسر ستاره نبودند رافینیا و فرمالن مصدوم هستند هر چند بازیکنان بزرگی هم نبودند.

 بارسلونا خوب نتیجه گرفته است اما همه می دانیم حریفان چندان مهمی نداشته است و در مقابل حریف بزرگش رئال مادرید کاملا تسلیم بود .والورده مرد آرام بارسلونا حالا می داند که باید تیم بارسلونا رادوباره بارسلونا کند آنگونه که حالا گواردیولا در انگلستان منچستر سیتی را شبیه بارسلونا در اوج کرد. 

والورده باید پروژه ساختن بارسلونا در زمستان امسال استارت بزند . مسعود اوزیل و کوتینیو اگر به بارسلونا بیایند به نوعی خلا بازیکنان تکنیکی را در میانه میدان پر می‌کنند. بازی اوزیل و کوتینیو و حتی گریزمان در کنار مسی و دمبله و اینیستا می‌تواند بارسلونا را بار دیگر هویدا کند البته به شرط آن که مدیریت ضعیف این روزهای بارسلونا موفق به این انتقالها بشود.

بارسلونا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی