پروین: برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال به سود زلزله‌زدگان انجام شود

پروین: برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال به سود زلزله‌زدگان انجام شود

پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان گفت: همه از پرواز با هواپیما می‌ترسند و مطمئناً اگر مسیر تهران به کرمانشاه نزدیک بود با ماشین به این سفر می‌آمدم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی پروین در خصوص سفرش به کرمانشاه و دیدار با زلزله‌زدگان این مناطق و اینکه خیلی‌ها می‌گویند او از پرواز با هواپیما می‌ترسد، گفت: تا جایی که من می‌دانم همه از پرواز با هواپیما می‌ترسند اما برخی‌ها آن را نمی‌گویند اما من بدون موضوع خاصی این مسئله را مطرح می‌کنم.


وی ادامه داد: راه سفر از تهران به کرمانشاه دور است، وگرنه اگر ۷ ساعت راه نبود، قطعاً با ماشین به این شهر می‌آمد اما به دلیل دوری راه تشخیص دادم که با هواپیما به کرمانشاه بیایم. می‌خواهیم به سرپل ذهاب برویم و با مردم زلزله‌زده این قسمت از کشورمان دیدار کنم. ان‌شاءالله بتوانیم به آنها کمک کنیم.


پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان درباره اینکه پیشنهاد‌ش درباره زلزله‌زدگان چیست، اظهار داشت: پیشنهاد‌ی که من دارم این است که در روزهایی که لیگ سبک‌تر می‌شود تیم‌های پرسپولیس و استقلال با یکدیگر یک دیدار دوستانه انجام دهند و عواید این بازی به زلزله‌زدگان پرداخت شود. من هم مطمئناً در آن بازی حاضر خواهم شد و در کنار دو تیم هستم.

زلزله کرمانشاه

علی پروین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی