پروین: دم بچه‌های پرسپولیس گرم، فکرش را نمی‌کردم

پروین: دم بچه‌های پرسپولیس گرم، فکرش را نمی‌کردم

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، همگروهی با السد و ژاوی، قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل و... همه و همه بهانه خوبی بود برای مصاحبه با علی پروین.
به گزارش پیروزی دیلی، هرچند اسطوره پرسپولیس چندان حال و حوصله نداشت اما با این وجود گپ‌وگفت‌مان مصاحبه بدی نشد! 

 * قبل از هر چیز می‌خواهیم از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بپرسیم. برخی‌ها معتقدند قرعه پرسپولیس از سایر نمایندگان باشگاهی کشورمان آسان‌تر است. 

 اتفاقاً این کامیار زروانی رفیق ما هم فکر می‌کند گروه پرسپولیس آسان است در حالی که این‌طور نیست. بازی توی آسیا شوخی نیست و قرعه آسان نداریم. 

 * به هر حال بازی با السد قطر که راحت‌تر از الهلال عربستان و العین امارات است. نیست؟!

 همه بازی‌ها سخت است. گفتم که بازی توی آسیا شوخی نیست. همین السد، ژاوی را دارد. پورعلی‌گنجی خودمان را دارد و تیم خوبی است. 

 * ولی ژاوی که پا به سن گذاشته است!

 ژاوی هنوز هم ژاوی است. من یک چیزی به شما بگویم.

 * بفرمایید. آن روزی که تیم ستارگان جهان به ایران آمد خداوکیلی کیف کردم. فیگو و بقیه بازیکنان بازنشسته آن تیم هنوز روی فرم بودند.

 این‌ها بعد از خداحافظی از فوتبال، خودشان را ول نمی‌کنند و چاق نمی‌شوند. ژاوی هم هافبک توپی است و توانسته خودش را حفظ کند. 

 * البته پرسپولیس هم فوق‌العاده تیم خوبی شده و انصافاً یک سر و گردن از بقیه تیم‌های ایرانی و حریفان خود در گروه C آسیا بالاتر است.

 این حرف را قبول دارم. آقابرانکو تیم خوبی ساخته و خداوکیلی این پرسپولیس حرف ندارد. ان‌شاءا... که بچه‌ها در آسیا هم خودشان باشند و همه حریفان را شکست بدهند. 

 * نکته جالب این است که با عربستانی‌ها همگروه نشدیم! چه بهتر!

 اینکه توی عمان با عربستانی‌ها بازی کنیم اصلاً خوب نیست. پرسپولیس باید جلوی تماشاگران خودش بازی کند. به خاطر هواداران پرسپولیس خیلی خوشحالم که می‌توانند مسابقات تیم محبوب‌شان را در استادیوم آزادی تماشا کنند. 

 * پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل شد. چه چیزی از این پرسپولیس شما را غافلگیر کرد؟ 

 راستش را بخواهید فکرش را نمی‌کردم پرسپولیس بدون مهدی طارمی این طوری بازی کند. دم بچه‌های پرسپولیس گرم! اصلاً اجازه ندادند نبود مهدی طارمی به چشم بیاید. 

 *علی علیپور هم یکی از این بازیکنان است. او صدرنشین جدول گلزنان است. در این رابطه حرفی ندارید؟

 هم علیپور و هم بقیه بچه‌ها همگی خوب هستند. این پرسپولیس اصلاً بازیکن ضعیف ندارد. این خیلی خوب است و آقابرانکو خیلی زحمت کشیده تا این تیم را آماده کند. 

 * به نظر شما کدام تیم در لیگ برتر رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است؟

 همه تیم‌ها خوب هستند ولی من فکر می‌کنم این پرسپولیس راحت‌تر از فصل قبل قهرمان شود. 

 * چرا این حرف را می‌زنید؟

 پرسپولیس بار خودش را بسته و امتیازات را جمع‌آوری کرده است. بقیه تیم‌ها نتوانستند مثل پرسپولیس یکدست و بدون افت بازی کنند و همین مسئله باعث قهرمانی نیم‌فصل شد. ان‌شاءا... پایان فصل هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

علی پروین

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی