پروین: رضاییان به یک تیم اروپایی می رود، به صلاح او است که یک سال از پرسپولیس دور باشد

پروین: رضاییان به یک تیم اروپایی می رود، به صلاح او است که یک سال از پرسپولیس دور باشد

با اعلام پیشکسوت باشگاه پرسپولیس رامین رضاییان رضایت‌نامه دریافت می‌کند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، علی پروین بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس با علی‌اکبر طاهری و رامین رضاییان در جمع خبرنگاران گفت: قرار شد رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شود، رضایت‌نامه‌اش را به او بدهند و به یک تیم اروپایی برود. 

 وی ادامه داد: فکر می‌کنم امروز کارش با پرسپولیس تمام شود و برود. صلاح نیست دیگر بماند. ان‌شاالله به یک تیم خارجی برود و بازی کند و بعد برگردد.

 پیشکسوت پرسپولیس درمورد قهرمانی این تیم ابراز کرد: هفته پنجم گفته بودم چهار بازی مانده به پایان فصل پرسپولیس قهرمان می‌شود که امروز این اتفاق افتاده است.

 پروین درباره بازی پرسپولیس و الریان قطر اظهار کرد: ان‌شاالله الریان را هم شکست می‌دهیم و هر چهار تیم ایرانی صعود می‌کنند. اگر شلوغ نباشد به ورزشگاه هم می‌روم. رامین رضاییان نیز از علی پروین تشکر کرد که پیگیر کارهای او بود. پس از آن رضاییان که دریافت رضایت‌نامه‌اش از پرسپولیس با میانجی‌گری علی پروین قطعی شده نسبت به ساعات قبل که به باشگاه پرسپولیس رفت، خندان و خوشحال‌تر بود و با هواداران خود عکس یادگاری گرفت.

رامین رضاییان

رضایتنامه

رامین دنی آلوز :
۱۹ فروردين ۹۶
از برانکو بدم میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی